" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Mimpi sedih :(
Saturday, March 29, 2014 | 10:14 PM | 0Comment

Uh,,mimpi sedih menyelebungi diri ku semasa aku tidooorrr!!
ohh,, kawan aku tak kan tinggal kan korang walaupun aku nak pindah ke.. ?? sakit ke.? aku takan tinggal ,,  I miss you MY BFF walau tersakiti,, ;) ku tetap sayang semua kawan :)

Ini mimpi aku,, 

Isnin hmm ,, lupa isnin ke apa ke.. lupa.. 

time tu masa matapelajaran Pendidikan Islam.. . Datang .. tengok mereka sedang belajar, dan terus berhenti apabila aku ketuk pintu kelas, ,nak ambil fail PBS .. .. 
jumpa kawan & jumpa ustzh, ,, 

ustzh : sekolah mana? 
Aku : sekolah agama.. :)
ustzh : ow. jga diri elok3
aku : insya-Allah ustzh,, :) 

keluar,, ,oh,, terasa sedih apabila keluar kelas tu, , tengok muka my BFF paling rapat. .( Chacha) menangis,, terasa juga nak menangis,, hmmm :(

Pergi kelas sebelah ,, jumpa my  Bff. .

Aku :  Ema,, aku nak pindah nie,, jga kawan elok2.. chacha dan awak eyh ,,
Ema : ok.. [ berlinanglah air mata dia ] ,, :(
Aku : berlalu pergi dengan fail PBS tu,, hmm :( sedih ,, 


Berjalan lah, menuruni tangga,, then,, jalan melalui tingkat 2. . aku ternampak si dia' nampak sedih jugak tengok aku turun dengan fail tu,, hmm.. :(


Semoga perkara ini tidak menjadi kenyataan,, aku tak nak tinggalkan kan my bff ku