" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Rindu Kawan ( MY BFF )
Tuesday, March 18, 2014 | 6:22 PM | 0Comment



 Assalammualaikum..

rindunya kawan,, walaupun beberapa hari dah ditinggalkan :( terasa ada di tepi dia ,, hmm.. jauh di sana, rindu dihati ( sekati je ) huhu,, 

Last dia kat sekolah dulu ( Rabu- 12.03.14) hhummm ,, tak perasan,, hm.. ingatkan lama lgi dia nak pindah,, hmm.. :( rindu dri jauh je lah,, :( 

rasa nak sebut nama dia,, tpi,, mcm dia ada shja di sisi kami.. pandang untuk kali pertama macam ada bayangan dia.. bergelak ketawa.. hurmm ,, padang kal ke2, xda.. hum.. dia rindu kmi kot,, :( xpe ,, rindu dri jauh bolehkan,, kmi pun tetap rindukan kmu,, untuk selama-lamanya,, 

Ok,, nie shaja,, Ini pic kmi berempat.. (  dalam kenangan )
(gmbr nie mmg ada dalam blogger ) 

rindu tau.. !!!
Ema, Cha, Qis,, 
RIndu kmu semua,, :*