" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Aku seorang pendiam ???
Thursday, April 24, 2014 | 6:09 PM | 0Comment


OMG !!! terkejut berok la aku.. hahaha.. aku dikatakan pendiam?? hmm mmg nak pengsan dah aku . .whaha.. ni penyataan aku  :
  • dalam kelas aku pendiam
  • jumpa kawan aku akan ketawa & bercakap
  • kalau matapelajaran aku ckap tak bgi tumpuan *haha*
  • jalan sana-sini jumpa kawan ke. nak bercakap pastu balik :D
  • dan. aku tak tahu .. lagi haha. .
nie penyatan dri kawan aku.. memang fuh! la. .haha
  • aku kuat gurau
  • suka beri senyuman yg lebar ( ouh yeker )haha
  • suka membantu 
  • suka gelak tak tentu pasal 
  • kuat sedih kalau ada berlaku sesuatu,, huhu.. 
  • suka meluah perasaan 
.............................. keluar tajuk yg diatas ........................................... ..
Penyataan rakan lain.. 
  • suka membantu
  • suka buat bising
  • berjalan-jalan
  • marah / merajuk
  • senyum yg manis ( wah )
  • menghormati , 
  • bercinta monyet. (-_- memang pelik penyataan diberi )
  • suka luah perasaan dengan buku diary , kawan. & lain2.  (kantoi jugak ^_^ )

AFIQAH J