" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Happy Birthday ^_^
Tuesday, April 22, 2014 | 11:00 PM | 0Comment

hmm, ,tanya soalan lu.. 
Soalan : kmu ada hadiah tak ? nak fikir beli hadiah tak? seperti contoh kalau befday kawan.. 
Answer : aku ada rasa nak beli.. ini tak da. .$$$ haha!. (harus ka bagitahu ) kalau macam aku.. aku ni tak pandai sgt la nak memilih present lo~ so? jadi ucap selamat hari jadi je, ,:D :D :)

lo~ aku nak sangat birthday ku disambut , ,ramai oleh rakan & family,, aku tak nak mcam 2 tahun 3 tahun lepas :( bulan Puasa birthday aku ... la.. memang tunjuk kesedihan haha~~.. 
kang ku cerita.. nak tahu tak,, party hari paling best ialah aku tyme kecik. lo~ ramai org dtg . . ^_^ tyme kecik, tyme besar? umur mencecah otak kematangan ? ( eh , dah matang ke aku nie? tpi tengok perangai mcam budak darjah 1 ) hoalaoh kesihan,, :D 

buang stress aku nie..  sapa suruh ujian.. nda ku mau ujian.. mampos.. kena bOooOOmMmM.. oleh Family.. hitam muka kena.. ( bukan ka org nangis ataupun merah pdan muka ?) 

......................................... keluar tajuk dah wahai Afiqah..........................................

Ada aku kesah? tak kan??