" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Jeritan Terakhir
Thursday, April 24, 2014 | 5:57 PM | 0Comment

Oh .. Apa benda jeritan terakhir ? ? :/
Leh gitahu aku tak ?  :/

meh aku cerita..

23/04/14- Rabu  ( 2.11 ptg )
Aku menunggu kawan aku dibawah flat.. so.. aku pusing-pusing sekeliling flat la~ dalam hati aku berkata.. " huu! dimanakah my fwends nie .. :( ' .. sebelum aku jalan tu .. macam ada sesuatu yang melipasi aku. .then aku tengok.. jeng3.. ingatkan malaikat.. hoi.. malaikat mana boleh tgok guna mata kasar fikir lu! padahal .. motor skuter. . nak berkenalan & menghacur diriku!! ergh! geram beno aku mmm!!.. org bawa skuter .. ' u tunggu sapa? ' uhh . . malas aku nak jawab.. tak larat aku!! ..

Bukan main lama lagi aku menuggu.. tak sampai2 jugak kawan aku .. lebih baik aku jalan sendiri. .jalan seorang diri sambil menyanyi *tipu* haha..jalan. .pastu tunggu kat tempat basikal.. tunggu pun tak datang.. hmm .. lemah nyawa.. cam nak balik rumah! huh!

Sampai kat foyer, aku jalan sorang.. then aku bagitahu aa, ,budak sama geng ngn group aku. " Adik, kat mana puteri islam? adik puteri islam..?  .. adik tu pun jawab. ." Kat taman bakti.. ya. ." whaha,, aku bag aa. senyuman yang manis.. oh adik.. kenapa tak bagi senyuman? :(

Aku jalan la laju macam KARTUN.. haha~. mencari kawan.. beberapa lama jalan .. jeng2 .. datang aa kwan aku ,.. muaahhhhaaa!! happy sungguh!! nak tahu tak kmi 2 buat apa?? jeng2 jeng3...kami merayau. .eskep..(mcm mana eja ? ) mencari TAMAN BAKTI haha.. berapa lama kemudian.. yea.. JERITAN TERAKHIR aku!! hashsh..aku menjerit.. jeng22.. aku mencerit." CikggguuuUU.. dekat sini taman BAKTI "
datang semua geng kongsi gelap.. ( eh,, bukan ahli puteri islam ) hhaa..a..


panjang gile la entry aku hari ini.. tajuk dia atas sgt mengeli kan aku .. ==' haha!!
bye! bye! bye! muahhaahaha!!

AFIQAH J