" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kanak-kanak riang,
Saturday, April 5, 2014 | 11:00 PM | 0Comment

Assalammualaikum,,, :D wow~ berhabuk sudah [meh, ambik kain & lap] .. lama tak update :D [ sembunyikan diri ] ... Ini cerita jumaat lepas.. ( 4.4.14) [ cantik kan tarikh] haaahh... nah cita sgt kan,, nie dialog aku & chacha (my bff )

Ini masa KHB,, buat lawak habis buat PBS ==' suruh happyla sikit heehe.. 

Aku : Cha, conteng tangan guna marker pen.. 
Cha : *ikut je ckp aku * ok,, conteng semua lima jari,, 
Aku : tengok tu.. tanda bulat2 kat tangan kau tak sama,, 
Cha : aa la.. * gelak *
Aku : Wey buat conteng kita mengudi * mari mengundi* [ nyanyi ]
Cha : * ikut je ckp aku * ok,, hahahxx
Aku : dah siap ke? [ menahan ketawa ]
Cha : dah,, kau lagi [ lalala ]
Aku : isshh~~ malas aku, ,coba kau baca,, nie marker pakai kat white board!! mana dtg hilang [ haha.. tahan ketawa sebelum Cha marah ]
Cha : Eleh,, siap kau aku kerja.. 
Aku : wey! tengok tangan aku nie. .kebiruan dah ,,  ,!! :( :( 
Cha : sedih !! alolooo~~ jgn sedih,, 
Aku : jom pegi tandas cuci.. 
Cha : Jom.. 

Jalan pergi depan minta izin cikgu, ,~~ [ penuh perasaan gembira ]

Aku & Cha : Cikgu... Cikgu .. .Cikgu
Cikgu : yeaa?? kenapa?? 
Aku & Chacah : nak pegi tandas .. 
Cikgu : kenapa pegi tandas.?
Aku & Cha: *tunjuk tangan *
Cikgu : macam-macam la kmu 2 nie,, pergi duduk sana
Aku & Cha : hmmm... ok ... [ perasaan sedih ]

Balik tempat duduk .. Wow !!! memang bising la tempat tu, ,whhaaaha
panjang tol dialog kan?? bgus buat buku nk jdi cerpen ke.. hahaha..~~.. :D :D setiap hari .. kawan aku yang menyeri kan hidupku,, Love you Friend,, :* :* [whaha.. Kiss lu :P ] aku memang nak sangat cerita tyme sekolah dulu & nak main macam kanak2 lain.. :P 
Title di atas * kanak-kanak riang* haha,, :)