" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





karangan merapu ~_~
Saturday, April 26, 2014 | 10:49 PM | 0Comment

yahoo.. lama aku draft tajuk nie.. sampai berbulan2..
yeker? *buat kelip2 mata*
tak tanya pun -_-.
Ada aku kesah?
hmm,,
jari jemari aku malas nak menaip..
eyh,, ada cita nie..
aku teringin nak main piano.. :(
piano ! piano !
Gitar ! Gitar ! :(
Aku nak pilih Piano la~
Tak Gitar. .kalau gitar..
Tali putus beli baru,, tu aku tak mau !! menyampah !!  I'm sorry..
Piano ... Piano.. .. aku nak sangat main piano.. huhu :(

.............................. Afiqah kau dah keluar tajuk -_-.....................................
Berbalik kepada tajuk dia atas.. :D
bila aku siap awal kerja @ homework..
mesti aku datang depan dan aku bagi kat cikgu,,
lepas check..
----


------


panggil my name..





-----




Afiqah

-


-----


Comment cikgu depan kawan2 aku..


----

-
---

-----


Afiqah buat karangan banyak merapu,,

wa'aduh.. malu beno aku.. :( :'(


aduuhh.. malunya,,,

Sayang Cikgu,, Terima Kasih atas komen cikgu ,,, memang karang aku banyak merapu :D*mata2 berkelip2*
AFIQAH J