" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Lawak.. Kau ade?
Monday, April 28, 2014 | 6:09 PM | 0Comment

Assalammualaikum..
Aku mulakan Bismillah sebelum jari jemari aku bermula :P
haha~
aku ada cerita sikit ni..
Bermula la kisah kami :)

Lokasi : Dalam kelas 2 E
Masa   : Habis ujian.. haha

jeng2 jeng2..

Wilma : * panggil aku *
Aku    ; *jalan menuju wilma*
Wilma : tengok ni? *sambil tunjuk * tulisan dalam kertas tisu..
Aku    : oh., bole baca?
Wilma : bacalah..
Aku    : Aku bawa ke tempat duduk aku eyh ?
Wilma : Ya.. jangan sampai terkoyak..
Aku    : ok..

beberapa minit kemudian...  . . .

hantar balik pada Wilma.. :D

Aku : nah *bagi*
Wilma ; Ok tak ?
AKu : humm.. *balik tempat duduk*

........ beberapa minit kemudia.. ...

AKu buat surat..

My ( _ _ _ _ _) - Isnin- 28/04/2014

M_ _ _ _ :-  Seorang gadis yang berusia 14 tahun (nama dirahsiakan) *haha* telah menulis sesuatu di atas kertas tisu.. dengan penuh perasaan sedih dia tulis*betul atau tak? *... meluahkan perasaan dia di atas tisu tersebut.. Pihak media ( aku lah tu ) *perasan jadi wartawan* telah bertemu ramah beliau.. kenapa beliau menulis didalam kertas tisu  atau meluahkan perasaan  beliau di dalam  tersebut.. beliau menjawab

saya tidak ada kertas untuk menulis atau meluah perasaan... disebabkan kertas kajang & kertas A4 telah dikoyak oleh adik... 
.                                                                                                                           -bernama-
haha~~... aku suruh pasingkan surat itu kepada si gadis itu.. dekat belakang surat tu..
 " aku jumpa tadi :( "

haha..~~ POSMEN datang bagi surat.. dan dia senyum lebar tengok.. aku suruh dia senyum disebabkan muka dia masam atau sedih.. aku pon tak tahu.. hhahhaahah~~

Kepada Wilma :

Ema.. aku sayang kau sangat2 senang susah kita bersama.. :) muaah.. best la kau~ jangan tinggalkan aku eyh.. :( kalau kau tinggalkan aku.. sapa nak jadi BFF aku lagi :( kalau korang pindah.. mesti sikap korang berubah. .~~ :( sedih tau tak.. .
Bye tu shaja..


AFIQAH J :)