" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Lucu ke?
Sunday, April 6, 2014 | 6:20 PM | 0Comment

Assalammualaikum... wow ... wow.. dah berhabuk.. disebabkan malas sgt nak update berhabuk la kan ?? [ whaha ] Ini ada satu kisah @ cerita dongeng [cerita dongeng mana kau ambil?] haha.. *tiputipujer* nie kisah budak main penny @ macam2 perkataan disebut dengan benda nih.. ==' pening kepala ,, ,[betul ke? tak tipu] hhmmm ... sambung~~ sambung~~ mereka main permainan tu nak dekat maghrib.. haha,,

Dialog... dialog la...
Question : wey!! setiap kali kau update,, mesti ada dialog?? bosan la!!

Answer  : apa wey!! aarr.. tak da nama ke?? kalau bosan jgn singgah blog nie paham!!!

ehhh,,sambung !! tu bukan dialog nak  dicerita k,, kk,,, Paham ^_^

My twin(boy) : *eksen excident* adoooiii skitt,,,
Alya               :  haha!!! itu lah akibat tidak menggunakan tali pinggang kaledar!! [mcm mana nak eja?? ] *dengan  cermin & tangan dia tunjuk!!!*
My twin(boy) : *terus bgun* hahaha,, 
Alya              :  *buka cermin mata dan terus duduk eksen tgok cerita* malu-malu sya,, 

DDatang aku menyinarkan kegelakan mereka!!
Aku   :Whahaha,, best nye korang belakon,, Oh encik ALYA!! Kau nak jadi polis traffic kew?? ?
Alya   : hahaha,, saya tak nak jdi polis traffic,, saya nak jdi doktor gigi~~ hehe
AKu : haha,, 

hAbis sudah dialog aku,, whaha, nanti cita lagi,, bye


Lawak aku punya!! jangan curi hahaha~~~ [wey!! curi jgn xcuri ==']

AFIQAH J