" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





mathematics oh mathematics :(
Monday, April 21, 2014 | 8:20 PM | 0Comment

urgh! lepaskan lelah ku dia atas katil.. :( memikirkan mathematics oh mathematics macam tittle aku di atas tuh.. :( setiap kali aku ujian ke .. buat PBS ke .. ape ke ?? urgh!! mesti FAILED !! bukannya org buat LULUS !! please la mathematics!! buat yg senang lo~~ dah aa Form 3 nie kmi ada PBSMR bru dpat masuk Form 4. .. la~ menyampah la gini..

*Afiqah, usaha tangga kejayaan ;') anda mesti berusaha membuat mathematics anda lulus ^_^ saya support awak .. jangan bersedih lagi .. :) kalau awak sedih saya sedih gak. .hmm.. Insya-Allah .. doa banyak2 supaya awak lulus ,, * haha!!

Entry aku mmg sedih bangat ! disebabkan mathematics !! mathematics!! :( :(

AFIQAH J