" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





permainan budak2
Saturday, April 12, 2014 | 10:45 PM | 0Comment

adoii.. mmg happy kalau tak da cgu masuk kelas. .senyum lebar murid-murid @ pelajar seperti aku .. haha.. 
* kipas berpusing* -semua senyap-
Cikgu : Murid-murid sila buat kerja sendiri,, tapi jangan buat bising
Murid: Ok cikgu.:D
Cikgu : Duduk semua
Murid:*semua duduk* terima kasih cikgu.. 

.................... bermula la kisah .............................
 Ajak kawak sebelah main... 

Aku : wey! main BINGO jom.. 
Ema : Ok, minta kertas . 
Aku : aku tak da buku petak-petak math la ,, macam mana ? *fikir*
Ema : tak da otak ke ? pkai la kertas lain, tak semestinya pakai kertas math,, -_-
Aku : hmm .. *tersengeh sebab kena boOm* 
........................... DialoG di Atas adalah tipu semata-mata....................
Ok lah aku buat dialog YANG SEBENAR.. tu pun nak marah,, -_-

Aku : Jom main B.I.N.G.O teringin la~
Ema: Ok, minta kertas. 
Aku : * koyak buku B.I * nah
Ema : sekejap,,

beberapa minit kemudian,, kami bertukar permainan lain, ,

Ema : P-qah , jom main kata-kata. .. seperti nama,benda,, gitu
Aku  : On je ^_^

bermain lah kami,, dengan kelucuan aku menulis ^_^

beberapa minit kemudian,,, 

Ema : eh, malas lagi saya main
Aku : ok. haha. .


Gringggg... loceng berbunyi .. keluar sudah cikgu sit-in pertama.. coz, disitu aku suruh keluar.. sebab dia "GARAANG" menangkutkan aku >_<


AFIQAH J