" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Yasmin J Hunwick @ Yasmin Johan
Monday, April 7, 2014 | 3:50 PM | 0Comment


Assalammualaikum~~ Apa khabar org sana,,?? [ oppz mcm text ngan org jer ^_^]  nie ada satu kisah nak citer.. humm,,, Aku mula tahu dia meninggal umur agak muda, , bak kata org  , , orang meninggal tak kenal-mengenal usia,, ;)[ambil je ayat ne] Aku pon bru tahu beberapa bulan yg lepas,, aku mencari- cri Facebook dia,, hmm ,, dah deactive,,  Aku cuma dpt tengok kat Google , Blogger , & lain-lain yang dapat saya search,,  Walaupun aku tak kenal,, :) aku berusaha la buka & cari-cari,, Alhammadulillah jumpa apa yang nak dibaca.. ~ Arwah pada 2012 pun menghadapi ujian SPM tpi tak kesempatan,, Allah lebih sayangkan dia,,

Gambar Arwah Yasmin J Hunwick ketika bergambar selalu tersenyum 

Ini Biodata Arwah Yasmin 
Ini buku yang Arwah Yasmin baca sebelum pergi kepada-Nya, dan dia excited membaca buku nie,, 

Nie mimpi ngeri arwah , kalau nak tengok lebih lanjut buka link ini http://misschronicz.blogspot.com/2012/03/mimpi-ngeri.html

ini tempat persemadian terakhir arwah :(

Al-Fatihah buat Allahyarhamah Yasmin Bt Johan
22. Februari.1995 - 03 . Jun .2012


Ini link blogger Arwah Yasmin 

http://misschronicz.blogspot.com/

https://www.facebook.com/TerritoryYasminJHunwick

Ni link facebook Territory Yasmin J Hunwick ,, Admin ialah ibu arwah ( aunty saz ) & lain-lain

https://www.facebook.com/pages/Novel-Yasmin-J-Hunwick/388337427940556

Nie link facebook Novel Yasmin J Hunwick ,, kalau berminat buka la link ni,, ;)

Minta maaf kalau tak beberapa sangat apa yang saya buat.. sebab tak pro mcm org lain punya blog.. tak pro,, haha ^_^

Kepada Aunty Saz & keluarga 
Terima kasih ya Aunty izinkan saya ambil, semoga tabah menghadapi segala ujian diberi oleh-Nya,, Semoga Arwah Yasmin tenang di alam sana ,, Amin..

Beramai-ramailah kita sedekah Al-fatihah kepada Arwah Yasmin ,,, :)