" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bunga Tulip
Thursday, May 1, 2014 | 10:07 PM | 0Comment


Assalammualaikum .. Apa khabar semua? *buat senyum yang lebar* anda semua sihat ? .. 
nak tahu tak ? title aku sekarang pasal Bunga Tulip.. :) 
Siapa suka Bunga Tulip?
Angkat tangan sampai ke langit.. 
kalau lenguh turunkan ;-) 
*percaya jugak -_-*
Jari jemari rajin menaip malam nie.. :D :D
.... 
Aku buat cerita sikit nih ... 
tadi aku search kat google.. 
Aku search " My Dream House"
lepastu aku search
aku dah terlalu geram.. 
nak melukis .. 
tangan tiba2 sakit *sakit tipu*
aku buka "new tab "
pastu buka google dan search 
"Bunga Tulip"
fuhhh!! 
memang cantik .. 
macam nak ambil terus.. 
huhu :( 
malangnya.. itu cuma gambar -_-
.. 
jeng2.. jeng2
aku ternampak warna merah.. 
fuhh~ 
memang cantik :D :D

Bunga tulip merah ... wow cantik sungguh.. 
Cantik nye.. muaahhhaa,,, 

Kuning & Merah.. Sungguh cantik :*

Purple ~ ini warna kesukaan aku.. muahh.. cantik lo~

Putih ! cantik nye.. untuk orang comel mesti cantik nie.. :D

Wah.. banyak nye pic bunga tulip nie.. cantik.. :P haha
sedakat ini sahaja entry aku.. 
Jari-jemari malas menaip :(
Owkey.. 

AFIQAH J =')