" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kenangan ... ='(
Tuesday, May 6, 2014 | 10:15 PM | 0Comment

Kisah nie time aku thun 6 ^_^
aku masuk perkhemahan first tyme..
semasa tahun 6..
kalau tahun 5 ..
tak dapat =(
sedih,,
nie lah tyme aku .. thun 6.. =)
.........
sebelum mula berkhemahan..
kami buat tempat duduk dan tempat jemur baju*tak berapa ingat* ... *tututttt* jam tangan aku berbunyi tepat 5 .. so, papa aku datang nak ambil.. aku blom lagi masuk kereta.. lagi kat khemah.. tetibe datang adik aku .. " kakak, balik lagi " .. huhu! terus balik tak cakap apa2 aku ngan friends... masuk kereta terus kena boom oleh papa.. =( -nak nangis jugak tyme tu- .. beberapa minit.. aku datang pergi rumah nenek nak ambil barang suruh mak.. huhu~ .. datang rumah.. ambil semua barang dan keluar tak cakap apa2,, =( .. terus mandi dan kemas barang-barang nak pegi khemah,, huhhu... papa kata " kalau barang ..bju kmu ke tudung kamu ke.. hilang.. siap!" OMG takut nye =( huhu~..

Keesokan hari ...
Aku datang ke sekolah . bawa beg dan baldi.. huhu =( sorang2 aku kat situ. =( tak lama kemudian.. bff aku datang.. jadi aku happy =).:".semua peserta perkhemahan letak barang di kelas tahun 1.. selepas letak barang beredar ke tapak sepak takraw'".. fuh.bunyi serent ..memekak telinga aku jew..>_<!
ada buat kesalahan.. kena hukum tekan tubi..fuh! aku kesakitan.. tapi best...hihi..semua yg menjaga kmi memperkenalkan diri..fuh! selesai yg ke2.. kmi pergi kepantai.. buat macam PLKN atau askar ... huhu..yang tu aku suka.. sampai aku kotor & kasut kotor....  yang best nya.. dalam satu lubang tu. ada orang tu mengacau suruh kami takut.. tapi aku buat muka slamber je.. yang perempuan semuanya menjerit -_-.. haha~ selepas habis permainan tu.. cikgu bagi arahan .. " ambil kayu dipantai .. untuk kita memasak malam ni" ... terus jalan.. ngan bff.. hehe.. ikut kawan 2.. haha.. dah selesai ambil kayu..
aku jalan 2 la.. dan tepi aku tu Ustz. aku cakap " eeii.. tahi lembu " ustz jawab " kalau kami kat kampung. kami ambil tahi ni pakai baja" aku jawab "owe.. tak geli ke? ustz jawab " tak payah nak geli.. " .. dan aku bla~ haha...
smpai di tapak perkhemahan..baling semua kamu .. dan org suruh makan.. selepas habis makan.. aku pergi kantin.. tetiba seorang kat kantin tu bagi aku lampu suluh.. . dan tempat letak name tag.. =) pastu aku pegang pingang mangkuk sebelah & kotak lampu suluh tu.. tetiba dtg seorang budak.. budak A : berapa harga tu ? Aku : *tak ingat*. budak A : eyh,, mahal..  Aku : *terus bla dari situ*

Ok. sampai disini sahaja.. Ada masa saya sambung lagi ;)
hihi..

AFIQAH J