" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Memory ^_^
Wednesday, June 4, 2014 | 9:23 PM | 0Comment


Assalammualaikum .. tetiba teringat memori indah tyme sekolah rendah .. :( sedih , gembira kita bersama :D
kawan tyme sekolah rendah . kmi berpisah selama 2 tahun .. aku merindui mereka.. oh terlupa pulak ..
aku ada berapa pat tyme nie. . sebelum & selepas UPSR .. fuh .. memang xdapat dilupakan =)

Part 1 :)-sebelum UPSR-
masa = *tak tau . Awal pagi*
Kelas = Tahun 6 Soleh

Daud, otak kau xda oksigen .. *haha* .... blabla~ *lupa dialog tyme tu* tetiba tyme yg sama jugak kami ke kelas 6 Kamil .. nggee . .subjek SAINS :D :D *bnyak hppy* jeng2 .. kami semak kertas. .Cikgu suruh keluar ..siapa paling tinggi & rendah markah dye .. ==' terasa melu ada juga tyme tu . huhu .. tetiba budak yg aku kata xda oksigen masuk kelas ! dalam hati berkata : argh! tinggi markah dye >_< jeles aku !!
aku tak ingat la! berapa markah aku tyme tu.. dah selesai semua. . cgu kata : Daud , markah kamu Ok =)
Daud : Cikgu , Afiqah kata sya tak ada oksigen .. *smbil tunjuk aku *
Aku : hanya dpt senyum jerr...

Part 2 =) -selepas UPSR-
hoho!! nie paling best. . kelas menjahit . selepas habis UPSR .. yeah!!
Cikgu suruh kmi menjahit ! ceydeh !! mmg happy ... tiba2 .. ada org spocheck !! ngee .. satu buku diary aku kena rampas .. yg hppy bertukar menjadi sooddeehh!!!  >_< erhg!! mmg fuh .. aku tak akan lupa.. hooho..
kawan kata.. barang kena rampas boleh minta ngan Ustz. masa rehat..
Rehat .. aku masuk bilik guru ..tuntut buku diary tu .. fuh! hppy kembali .. yeah!! ~~
dalam buku tu ..semua rahsia aku pasal budak itu :( .. :D so , blik rumah aku terus simpan . .tak nak bawak ke sekolah . .hoho ..

Part 3 -selepas UPSR-
tersilap lah . .tyme tu .. ada kelas menjahit jugak rasa. .. :/
blla~ aku tak ingat dialog mereka.. .
Aku kata : aku nak lubang yg besar .. aku tak nak lupa yg kecil ..*jarum lah*
Daud & Iqmal : hahaah .. bla~ aku tak ingat .. hehe ..
bababahh.. then .. aku mula lari berkejaran dekat padang bola jaring .. tak tau la .. semua kelas tu tegok , or ..errgg. .tak tau .. :D -malu- hehe .. nak tahu apa terjadi lepas tu ?
pintu belakng kelas patahh.. hoho.. ditolok or dia tahan aku .. -IQMAL- punya kerja tahan .. >_<
oh , tak lama kemudian .. Ust panggil .. nervous ! takut >_<
blabla~ aku tak ingat .. hiih ,,

                                         ~THE END~
ada masa smbung Part 4 & lain2 ok ..
bye ..