" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Pelajar Sekolah
Sunday, June 29, 2014 | 4:03 AM | 0Comment

Assalammualaikum :) Apa khabar orang sana ? rindu tak dengan Afiqah *senyum * jom Afiqah ceritakan tajuk diatas ;) *siapa sudi baca Tq * :P :3 whaha ..
Malam nie Sarawak Lwn JDT .. siapa sokong sarawak . .sokong k sokong . Ngap Sayot .. :D

 ..................... ehhemm .. Cik Adik , keluar tajuk :3 .........................................................

Pelajar sekolah ! pelajar sekolah  !

ada tyme tu aku buat semua homework sampai tak sedar org tegur :3 . .macam dalam dunia lain2 . :3 huhu ..
terfikir masa sekolah rendah ^_^ nggee .. mmg best kena hukum .. dah berdiri dtg sorang buat gelak.. cgu dengar suruh ketuk kepampi >_< ni menyakiti ada lah fuh! berkat kesabaran seorang pelajar untuk menuntut ilmu dunia dan akhirat ;) begitu juga seorang guru . bersabar atas kelatah pelajar yang buat bising ! kan2?
oky !

------The end-----

p/s : draft tajuk nih dah lama .. blum kesempatan nak update .. hehe ~