" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Ungu ! Ungu ! Purple ! Purple !
Monday, June 9, 2014 | 2:46 PM | 0Comment

Assalammualaikum aku terlalu meminati artis loh ! (eyh ! bukan artis >< tpi warna ^_^) aku meminati warna Ungu masa sekolah .. mati2 nak cari blogkin blogger nie purple .. semua tak sesuai =( jeng2 blogskin aku jadi Rilakkuma *taktau eja!* hehe :) meh aku cite nih .. ada satu masa tu dia bgi aku hadiah ..dia bagi haddiah .. then dalam tu ada wrna ungu ! excited gile ^_^ .. tak smpai beberapa hari hadiah tu hilang ! mmg sah aku ni xpandai jga barng pemberian :( *sory*  tahun 5 or 6 kot . .dye juga pernah bgi hadiah . .so, aku simpan bgus .. :) blabla~ aku tak ingat dha =) .. 
Excited gila2 tyme dye bgi . .ada stu masa aku bgi kat BFF aku tyme sekolah rendah .. aku tanya la .. mana barang yg aku bgi kat kau ? dye jwab "aku tanam kat pantai " oh .. aku rasa happy ..nge e.. mmg pelik loh aku .. aku xfikir pjg lah ! ..hehe .. >_<

                ~THE END~ 
arh ! mls aku nak ingat kisah lama dye bgi warna Ungu tu..huhu. yg dah berlalu2 lah .. :) jgn dikenang.. :)

*Aku minta maaf ngn korang aku selalu sakitkan hati korang..sorry banyak :) *

See you Again .. (Insya-Allah)