" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Korea? Drama korean ? Bola ? Team ?
Friday, July 18, 2014 | 6:38 PM | 0Comment

Assalammualaikum :) Hey u All :) Puasa tak ?? "Jangan Main Bunga Api " ;) nnti xdapat beraye ! ~_~ nnti raye kat HOSPITAL :D dengar tu ? jangan tak dengar *ngatuk yeh*

Korea ? Drama korean ??
OMG ! :) saya tak berminat . walaupun org tanya 
             - minat k-pop tak ? 
             - minat exo ? g-dargon ?
tak kan ku jawab ;) mmg aku senyap . . kalau org sumpah aku pun tak pa .. mmg dah aku tak suka .. UNDERSTAND .. jangan nak tanya byk2 . .kalau minat cari la org suka ambil gmbr & majalah k-pop . . walaupun sehensem mana pun org tu . .tak kan minat .. 
                SBB ??

- aku tak suka .. dri tahun 6 .. 
- bla2bla2 entah . 
- takda hati langsung nak minat
- pelik aku kan ??


Bola ?? Team anda minati ??? :3
yeah ..aku tak berapa minat bola . .aku cuma sokong GB-13 *cer search google* yeah ! Ibu pertiwiku :) World Cup ?? ala .aku tak minat .. ;) mmg sah aku bukan penyokong setia . ahahxx .. kk .. 


Kalau sakit hati tgok .. bla2 ..  hoho .. ppooppoo . .Lalalal olaallaal ..