" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Oh melucu ??
Tuesday, July 15, 2014 | 3:02 PM | 0Comment


Assalammualaikum :P rasa malas nak menaip :D terpaksa rajin sikit meh! hoho .. aku teringin cerita serba sedikit kot ? ehehexx .. -_- 

Isnin - 14 / 07 / 14 ( 09:40 AM )

pergi library sekolah . .org puasa bagi pelajar perempuan mesti pergi library & A.V.A room .. :D so , aku pergi rak buku la .. cikgu belum datang .. aku & geng pergi . mmg bising mulut .. >_<



Aku : wey , nak pinjam ke nak baca? 
Qama  : eeerr ? *masih fikir smbil pilih buku*
Aku : aku baca ja .. *ambil buku best3*
Qama : Okyh , pergi AVA room? ? 
Aku : yeap .. 

-beberapa minit .. orang malas baca tgok gmbr pun cukup ;) 

Aku : Qama , juh pergi rak buku *senyum*
Qama : eer..kkk *tersekat bahasa* :P
Aku : datang la satu tempat tu . .buku berjenama or novel bahasa melayu *habis berselerak buku*
Qama : eyh ! best buku ni weyh ! * cari tempat nak simpan buku*
Aku : ape lah kau .. *ketawa*

secara tiba2 Ammira & Chacha datang..

Aku : eyh ? bila masa kau kat sini ? *pelik*
Cha : aii baru tadi *mmg pelik tgok aku*
Aku : oh ..*smbil pilih buku*
Cha : nak tahu cerita tak?
Aku : cerita apa ?
Cha : tdi masa kat AVA room . aku ( cha ) bgi bunga kat hazirah .. semua org tgok . *ketawa*
Aku : oh , kau sungguh pelik .. *belek2 buku*

tiba2 suara menyesuri perbualan kmi 2 berkata 

" cikgu dtg , cepat2 .. "

apalagi aku terus campak aa . buku tu . sampai jatuh -_- cikgu pun tgok .. 
  
" aa . cmpak lagi ?.. 

aku , pusing ke belakang exsen buat muka tak tau . 

 Qama : pyqah , ambil tu . .
Aku      : senyap kau ! 

terus balik ke AVA room .. -_- 

beberapa minit Dating *dating kau * dekat bilik AVA room .. 
cha & amira menjelama .smbil bawa buku . .

Cha : nah . ambik ko , sapa suruh ko campak buku tadi .. 
Aku : senyap ! siap atur balik tadi ?
Cha : budax form 1 . 
Aku : oh , rajin budax tu . .haha . 

keluar & exsen letak kat rak buku . .terus lari ke AVA room . . 

baru beberapa minit duduk . .loceng habis rehat berbunyi :3 
terus keluar ..huhu .. 
cerita dekat ema.. slamber je  muka dye.. ahahxx..

       ~~ THE END~~