" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Raya Comingggg!!!!!!
Saturday, July 26, 2014 | 9:51 PM | 0Comment

Assalammualaikum :) salam ramadhan :) lama dah tak update blogger .. hehehww..rindu aku tak ? *kelip2 mata & buat muka comeyyy* dah beberapa hari dah puasa ? berapa hari lagi nak raya ? *hewhew sekarang trending di twitter dah raya -_-* happy tak ? ? uhuhu .. 
aaahh .. malas nak berhujah kat sini :P *hujah kau lah situ afiqah2* meh aku ucapkan yang baik & cantik :3 haha .*ayat tunggang langgang disebabkan afiqah nak raya* Aku nak ucapkan 

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN " 

Kalau ada salah silap & tutur kata yang menyakiti perasaan ANDA ! ANDA ! ANDA ! & ANDA! "NURUL AFIQAH menyusun sepuluh jari ingin memohon maaf atas kesilapan yang tak disedari :)  !!! Jangan main mercun :) yang pandu kereta nak balik kampung tu .." Pandu lah berhati-hati . ingat orang yang tersayang :) hoho :D Selamat Hari Raya !!!!  :D


helloww! nie lah pic aku raya dengan adik beradik :) hehe !!~ 
Mohon jeles tgok muka kat situ :3


Tak akan lupa kepada yang mengenali diri saya ( Nurul Afiqah) 

  • Akak Baizurah
  • Adik Dewi
  • Adik Syafiqah
  • Akak Hanum
  • Akak Aisya 
  • Dayah 
  • Ika 
  • Akak Muni *tak tau nama*
Dah dahh *otak dah bluurrrr* :3 

Cikgu-cikgu sekolah rendah .... Cikgu-cikgu sekolah menengah .. 
Kawan-kawan . . Selamat Hari Raya :D hoho . . Semoga dapat bertemu anda dihari raya 2014 :D