" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Sembunyikan diri
Saturday, August 2, 2014 | 3:06 PM | 0Comment

Assalammualaikum :) Hellow apa khabr ? lama dh tak update . rindu tak ? hehe ! beberapa ramadhan dah ? hewhw . .on / off blogger je kerja >_< nak sembunyikan diri meh ! takut kena pukul * penakut chooyyy* mengada 2 . .hewhw. .aku terlalu merindui seseorang . *ceyh! jiwang :3*

aku lama tak update ni . buzyy sioottt.. kalau rajin pun . habiskan ink pen kat buku ;) haha .. okkk .. 
aku lama sembunyikan diri disebabkan aku malas & jarang nak on9 kang nih . 
aku dah maju ? *maju pa kebenda? * hhaahah
aku on9 Wechat / insta . .
Woooiiii . .aku malas nak apa2 lagi . aku sayang sgt2 blogger nih . .:D 
Aku sdih . .aku dah malas nakk ingat kisah lama aku dengan budak Ex-boyfriend !! 
dah frust cinta smpai org pun kena dengan gejala dye buat. .chhoooyy . 

--------------- Masuk tajuk bercinta dahhh h---------------------------------

Oky ~~ aku malas lagi . .
Thank pada peminat setia blogger aku . .:D sorry bebanyak . dh lama tak on9 . .:(