" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Twins ! 17 August .. Sweet 14 ;)
Wednesday, August 20, 2014 | 4:25 PM | 0Comment

Assalammualaikum :D lama tak update status T_T . rindu tak ? ? :3 perasan meh ! huhu ..

Lahirlah 2 orang kembar untuk melihat dunia, 
Di azani oleh bapanya ,
1 perempuan diberikan nama Nurul Afiqah
1 lelaki diberikan nama Muhammad. Aiman Zakwan .
Diberi kasih sayang yang secukupnya kepada mereka :) 
Dari lahir hingga kebesar yang berumur 14 Tahun :)
Lahir untuk menceriakan suasana keluarga :)
Betapa bahagia nya kami :) 
Semoga Bahagia Hingga Hujung Hayat :)
Tunggu Di Sana :) 
THANK YOU MOM & DAD :D 
I Miss You , I Love You Till Jannah :) 
Insya-Allah :D


To : Friend , Family . etc mengenali aku :)
  
Assalammualaikum , Aku nak minta maaf sempena birthday aku & kembar aku ke-14 :) Aku sayang korang smpai hujung nyawa aku :) Aku tunggu korang disana :) Jangan lupa doa untuk kebaikan aku & kembar aku semasa birthday tahun nie :) Kot aku tak dapat jumpa korang :) Aku nak korang janji kat aku :) kalau aku sakit aku nak tolong korang tolong jenguk aku :'( aku nak korang bagi semangat kat aku :) Aku tunggu korang kat SANA :) Insya-Allah :D kalau ada masa ambil lah buku diary aku kat rumah aku :D aku benarkan eyh ! :) 
Kot nie befday aku last :D tahun depan  hanya membahagiakan korang dengan tangisan :) Thank Kawan , Kakak , Adik etc .. pernah jadi adik angkat or kakak angkat .. macam la .. sudi nak ambil :D 

Sayang korang :) 
Ikhlas dari aku :D 
Nurul Afiqah :D

-HAPPY BIRTDAY -
-SWEET 14 -

p/s : huhu . .aku masih lagi draft .. . :D walaupun befday dah meninggalkan sayaa   sayu nye ..