" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Hikmat Masyarakat ( Bumi Hijau )
Wednesday, September 24, 2014 | 11:11 PM | 0Comment


                                            Assalammualaikum ...
Hikmat masyarakat kat sekolah tadi . .haha . macam org baru pernah hikmat masyarakat . . bumi hijau kononnya tadi . .
Geram sioot aku dengan budak tak mengerti nak tolong orang. . asyik ketawa ja . .bila orang buang sampah tolong la . nie tak ...
Dah rasa lemah turun naik tangga dari tingkat atas kebawah . . nasib tak dating . haha . kalau dating abis la korang kalau tak tadi pengetua jalan tadi ..haha ..
buat derkk pengetua jalan ..tetiba pandai menyapa ..:)

Pengetua : Kamu orang group apa tadi ?? 
Kami  : Cuci koridor cikgu . .pelik jawapan -_- 
Pengetua : tahu la . .bumi hijau ke ?
Kami : Ya cikgu 
Pengetua : dah bersih semua ? ?
Chacha : Cikgu , tdi ada orang jahat buat smpah lepas kami bersih tadi .. 
Pengetua : siapa ? kenapa tak report ?
Kami : Cikgu tak da . smbil senyum . 
Pengetua : dah hijau bumi kita ?? 
Kami : belum cikgu .. 
Pengetua : kenapa :
Chacha : tu mereka duduk . macam mana nak hijau .. 
Pengetua : gelakk .. 
Kami : semua gelakk .. 

Duduk sebentar di koridor kawasan bawah . .tengok orang main futsal. . chooyy ! haha 
tgok orang balik semua .. ikut je balikk . .
bila sampai rumah .. makk aii awal tol aku balik ?? 
takuttt !! haha . .
siapa suruh . .belum diberi arahan ..suruh balik . .kahkah ! 
ini lah akibatnya . .malas nak tunggu orang balikk .. 
asyik mengatal ja kerja mereka . lebih baik aku balikk .. 
Ada aku kesahh .. 

Line macam siput la .. haha 
haiwan dijadikan masalah .. :3
Byyee !!