" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Holiday dah habis .. Sekolah bermula
Sunday, September 21, 2014 | 10:47 PM | 0Comment

                                              Assalammualaikum
Alaihh. .lama jugak aku tak update nih dah sott .. tajuk aku nihh nak mintak cuti 1 minggu lagi nih .. bole x ? haha .. 
So, aku bergelar pelajar pelajar? Ustzh ! perasan aku ada tanggungjawab sendiri . .so , kenalah buat jangan tak buat .. Ingat *suara upin & ipin* haha.. 
Bernasib baik lah aku .. aku dah siapakan homework aku dalam masa yg singkat .singkat ? hebat ! :3 3 hari tersilap lah . .aku dah siapa . .hppy giloo akuu . .haha . .
Jeng! Jeng ! 1 benda tertinggall .. KASUT BELUM BASUHH !!!! haha.. banggun pepagi terus pergi ke tempat letak kasut . . mak tengok .. buat derr aku .. kahkaghh . .!! masuk bilik air terus mandikan kasut & dirikuu . .jyeeahahhh . . sejuuukkk ! ahaha.. 

Tepat jam 12:30 ptg 
masuk bilik airr  dan terus cucii .. tetiba bapa melintas tgok aku cuci kasut. .kahkah . .exsen rajin jap :) haha .. basah semua aku punya seluar . .. then . aku buka pintu suruh budak kecik  ambikk tuala . . haha . . ketawa terbahak aku sendiri dalam bilik airr. . 
cuci semua .. kot ada org tergelincir dalam bilik air disebabkan aku . .haha . . . dah siap semua aku mandiii .. jyeehhh .. macam org gil* jakk .. bising smbil nyanyi ..ahaha.. 
letak dalam mesin basuh  ..terus spin aiihh mcm2 lagi la. . aku tekan suruh cepat . ada aku kesah . rosak ka apa ka. .haha . jahat akal .. haha .. lolx .. :3 . .  dah siap semua aku  jemur ,, hinger xda .. so ambik dlm bilik  mak . .

Mak masuk ...
Mak : ha'ah . mana hanger kat baju nih ? kakak ambik eyh ?
Aku  : buat diamm .
Mak : kakakkk !
Aku : eerrr ?? ya ?
Mak : mana hanger kat bju nih ..
AKu : *gagap* kakak ambikk
Mak : hiisshhhh !!

Dah petang. mak suruh ambik kasut . .aku ambik kasut la . .Mak lagi basahhhhhhh ! :'( 
Pegi jemur dekat kipas tuhh h... haiii . .tula org suruh cuci awal xnakk . .last minute nak cuci -- mak .. 

haha .. dahhh byyyee 

Nota kaki : kebanyakan ada sesetengah ayat aku reka :D Esok dah sekolah . 

Byee