" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Panjang lebar yoo !!
Friday, September 19, 2014 | 1:14 AM | 4Comment


                                    Assalammualaikum .. 

Aku nak kenalkan aku sekali bole x ? aku kan xfamous lagi  aku nak cakap baik-baik nihh .. otak aku dah blurr menaip ! 


-------------- Jom Mulakan hui ! ni bukan permainan -_---------------------------------

Nama : Nurul Afiqah Bt Jullkanaine 

Nama samaran : nama famous xda ? Nurul , Afiqah , Piqahh , Pyqahh , Kakak

Umur  : dah tua2 berkedut bawah mata :3 14 tahun

Tarikh lahir : 17 / 08/ 2000

Dilahirkan : entah la .. jatuh macm cerita mr.bean :3 Hospital Mukah 

Asal : asal ane eyh ? dari planet mana eh ? Sarawak 

Makanan kegemaran : alaihaii .. sampai nie gakk ..  Masakan ibu paling sedap .. 

Minuman kegemaran : yang nihh aku sukaa..  Jus Carrot sedap tak ?? 


Warna kegemaran : weeyy ... apa nihh ..? Purple ? asyik purple :3


Sekolah : sekolah org gila Smk Mukah 

Lagu kegemaran : la ..nih pulakkk .. Bannyyak !

Berketurunan : diraja kot :3 perasan lebih Melayu 

Status : status apa lah ? fb  ?haha  Single / taken by Allah 

Cerita kegemaran : haha . ini aku tunggu Upin & Ipin .. haha. .bnykk 

Kisah paling memalukan : memalukan ? eyh malu nak citerr .. Pernah jatuh tergelincir semua orang tengok ~_~

Kisah paling sedih  : broken heart .. haha .. Bila gaduh ngan kawan . .:) 

Kisah paling gembira : bila berjumpa budax2 kecik yg tomey comeyy !

Pernah accident : guna basikal tyme blum tahu guna .. motor ? alaaihh .. penakut . .tahun depan nak cuba. .

Bahasa apa paling awak suka : bahasa org kedah .. Sarawak .. hhahaa banyak lagikk .. 

Pandai speaking : speaking english? sikit2 .. 

Mata pelajaran paling disukai : Pendidikan Islam  , , 

Mata pelajaran tidak diminati : banyak k :'( nak cuba minatkan semua ,, 

Hobi : melayari internet 24 hrs :3 baca novel 

Cita-cita : ini dinantikan .. dah tiba .. Guru . .tpi keinginan nak Ustzh .. :D 

Pernah broken heart : Yes :) masih tersenyum 

Tarikh kesukaan : 170800 .. :P

Keinginan : teringin nak main piano . 


........................... Berhenti ............. Disini ............ 

Follow / Add 

Facebook : Nurul Afiqah ( pyqahh )
                Nurul Afiqah 

Twitter  : sorry dah tukar username :3
              @pyqahhAfiqah

Ask.Fm : @chafiqawh

Wechat ID : nurulafiqah17

Instagram : nurulafiqah_17


















newer post older post