" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Peminat :)
Thursday, June 12, 2014 | 2:40 PM | 0Comment

Peminat ? OMG ! I'm Single k :) tak suka IN A RELATIONSHIP ! Hidup bebas dari bercouple ! :)
So , kawan aku kata aku nie banyak peminat ? 
nak kata apa eyh ? aku buat dialog ? cerita permulaan ? pengakhiran ? oh ? tak tau fikir dah ! . Kot peminat ni dapat masuk NOVEL or CERPEN aku kot? ^^ 
nak gune bab ke ? grr . kepeningan aku fikir ! so , aku guna cara aku sendiri le ! sekati la :P -Jngn marah :*

Permulaan 
- kita berkenalan di laman muka buku , kau hantar pesan pada ku ! hoaloh ! aku kenal dalam FACEBOOK >_< bak kata kawan MUKA BUKU -_- Si Dia mula add aku & aku chat dgan dia mengatakan bahawa 
Assalammualaikum :D Thank Add :D
dari situ lah bermula kisah kami ^_^ sampai dia terlintas aku balik :3 *tersipu-sipu mlu -_-* mmg pandang pertama :3 kan3 ? bak kata kawan .. serasi dah kamu 2 tu :3 mmg mood betul or tak betul jugak la ..dikenakan mcm tu .. mcm tu jugak tyme sukan2  .. sebelum sukan dye dah duduk . panas terik lo .. aku terpaksa berdiri sebelum semua guru jemput duduk :3 grr . tyme berdiri tu .. aku termenung kot . diri aku kat pantai badan kat sekolah ^_^ dia cuba tgok aku . . bila aku tgok sembunyi .gggrr . hoho . :P

Pertengahan 
aku mula bergurau mcm2 la . walaupun sudi jawab .. :D thank cik K :) hehe . .ada suatu masa tu dia tak on9 aku mulai rindu . .tiba2 je rasa rindu kat dye . .tpi hubugan hanya kawan biasa :3 huhu . . .hanya sekejap ja dia on9 ? tup tap dah off9 mmg sedih :( aku cerita la segala2 nya dgn kawan ..huuhu .. . bak kata kawan . .apahal nak cerita semua kat kawan .. =,= pelik la dikau nih ! .. aku luah sbb aku rindu dye ^^

Pengakhiran
mmg pelik aku .. huhu .. aku tanya lah adik kepada SI DIA .. terasa macam nak menangis terus tyme tu .. dye kate SI DIA dah bercouple . mmg kecewa ! Jodoh & pertemuan :) Allah je tahu ;)
budax yg sama dgn adik Si Dia kata dengan aku ..
kak , nape sedih sangat ni ? terkejut ke dengar dia dah bercouple ? dye tak sehensem mane kak lihat :)
aku mmg senyap je .. mmg rasa sedih jugak tyme tu . .kecewa abis2 .. huhuxx :)
lepas habis kelas ..aku terus on laptop .. rasa sedih . . kecewa . . aku chat ngan dia ..
Assalammualaikum , sorry k ! aku baru tahu kau dah ada GF , so , aku minta maaf byk2 aku selalu gurau kat kau .. aku buat kau merajuk .. hari nie last aku chat kau . ade masa je aku chat kau . .;) bye !
~ THE END ~

p/s : sorry SI K , aku letak name kau dalam nih ! aku rindu kau .. aku nak gurau ngan kau . . aku nak chat kau . .dah terlambat :(

eeeeerrrrrr. .haha !!