" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Solat bersama-sama
Monday, September 22, 2014 | 11:12 PM | 2Comment


                                                       Assalammuaalaikum . .
Lepas habis waktu P&P . .Aku turun kelas la . tunggu kat tangga . .tunggu kawan nak dating :3 haaha smpai marah dia sebab aku tinggalkan dia . .haha  . . aku jerit la .. woii ,, cepat lagi ! nak solat nihh ..>_<  kahkah . aku gelakkan dia lepas aku ambik wudhukk .. haha !!

Masuk surau ....
semua lelaki bertepiaran menjerit sana sini . .main sana sini . .sampaikan suara budak perempuan pon mencecah 1 surau  ...
berapa minit kemudian ...
Ustzh dtg . .Iqamah pon tak .. terus Allahuakbar . .1 potong ayat pon aku xbaca. .mana nak sempat . .budak jadi imam pon tak betul . .nak balik cepat  .. :3 lepas semua solat . . Ustzh bising .. aie kenapa kamu org solat sorang2?  >_< saya nak pilih salah seorang nak jadi imam ..

Beberapa minit kemudian ....
Ustzh : mana imam ??
Murid : semua tunjuk aku ..
Aku : ha'ah
Ustzh : afiqah cepat ambik sejadah ..
Aku : err , kk
Ustzh : jangan kuat sangat baca , :D dah solat . .

beberapa minit.. .abis solat .. lepas baca doa..
ustzh bagi ceramah ofcoz la disebabkan kami xikut imam .. hai2 ..

Pengalaman jadi imam perempuan :D
InsyaAllah nak jadi balikk ..hoho .

Byee !