" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Hari Ini dan Semalam
Friday, October 31, 2014 | 8:47 PM | 0Comment

Assalammualaikum . afiqah mula dengan perengann .. :3 *perengann kau*

Hari ni dan semalam afiqah buat pelbagai kerja .disebabkan hari ni (Jumaat ) cutiii .. disebab org graduasi . kesian diri aku ini . tidak dapat 1 gulung sijil penghargaan poonn .. :'( sodeehhh .. haha bersabar lah hati . *ikut lagu selimut tetangga* tahun depan mencuba untuk kebaikann . :D
kali ni afiqah ada beberapa blog afiqah suka jengukk . .jyeahh
mention jap nama .^^

Jyeahh . afiqah buang keboringan dengan jengukk 2 blog nihh . .InsyaAllah akan blogwalking blog korang .chatboxx la .. haha ..
sampai hati aku kan ? kahkah . .
Then . Afiqah mencari nama fb cgu hensem . *omg cgu hensem ?* siapakah ituu . haha . .bukan la cgu hensemm .. jyehhaa .. ! *gelak je keje kau :3*
------Buangkan tajuk cgu hensem -----------
Hari Rabu . teringat kembali apa kata cgu hensemmm tuu ,
- dia ckp dulu bapa dia seorang pekerja* tak ingat pekerja apa* & mak dia surirumah sepenuh masa
- dia ckp 20 tahun bapa dia kerja hanya dpt gaji RM 2000 ribu je . untuk menampung pembelanjaan mereka di University . *aku ambik tisuu :3*
- dia ada 6 org adik beradik . dia suruh kami mengira pasal gaji bapa dia . .
.------------------------....... aku dah kesat air mata. .jyeah tipu . sebab aku terlupa . then then then . the end ?? :D :D haha ngekk k ..

Afiqah paling sunyi bila buka fb , twitter , ask .. Afiqah luahh kat blogger . ^^

Oukeyy !! afiqah menaip pelbagai tajuk dah . .ouukkeyy thank youu . :3 haha

Byyee . .
Kita berjumpa lagiiiiiiii ..