" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Pertemuan dan Perpisahan
Sunday, October 26, 2014 | 12:55 AM | 0Comment


Lama tak menguupdate blog . Terima kasih atas komen dan chatbox yang dihantar :) Last update minggu lalu . .janji manis aku dah mungkir janji kat korang hoho .. Jangan marah ye :) 
tahun nie aku paling malas sesangat . . tak pasal2 kena marah mak .. huhu .. disebabkan cikgu bagitahu awal pasal cuti nihh :3 huhu .. mewmwee .. 
Tapi ... Aku sangat lemah nak tinggalkan kenangan dari Form 1 & Form 2 smpai sekarang 
disitu la pertemuan kami sekawan sampai sekarang . .
Allah bagi kami bertemu & perpisahan menyebelungi diri aku yang lemah tak dapat tengok orang yang terlalu sedih . 
Aku lemahh ! Aku lemah ! 
banyak perkataan yang keluar dari mulut tanpa disedari .. 
Tahun depan aku batch'00 dah nak PT3 .
Ya Allah betapa memenuhi fikiran aku sekarang smpai tak tertumpu lagi benda harus dilakukan untuk melunaskan PBS -PBS yang dibagi . . 
Betapa susahnya aku nak buat semua ini . 
Ya Allah . . 
mengingati result keluar . .Alhammdulilah bapa tak marah masa ujian sem 1 aku gagal 2 subjek .. 
Tapi sekarang ?? 
Syukur pada Allah dia tak marah . 
coz , mengikut format PT3 .. 
Doa2 kan saya .. Tahun depan ..
Saya akan berubah sempenuhnya dengan pendirian diri sendiri . .
malas nak menyamar sebagai diri orang lain . 
~Taubat Nasuha~ 
haha . 
Aku rindu diri aku  yang dulu . 
disini lah aku lepaskan luah perasaan aku yang bercampur baur . smpaikan ayat di atas pon macam sayur2 di campur dah haha . .minta maaf ye :) 
tak semudah itu aku nak buat lawak jenaka ..hahaha


Harap-harap .. 
Kawan aku tak akan pindah tahun depan .. 
PT3 untuk dia . 
aku nak jawab & duduk peperiksaan bersama dia 
senang susah dia .. senang susah aku 
bergaduh berkali . .
Alhammdulilah . .dalam bulan ni 
kami gadohhh manjaa . .
fikiran dia dah ke Bf dia. .
Semoga baik la je kwan. .
haha ..  

Ucapan aku . 
Awal aku wishh nih . .takut korang pengsan tgok apa aku wish . :P 
Buat yg terbaikk untuk PT3 batch '00 okey ;) 
majukan diri kita .. 
berubah la  kearah kebaikan . .
dan taubat la . hahaha .. gelakkk ggelakk . 
thank panggil aku ustzh ..haha . .
:D lepas PT3 2015 . .
jangan nak bermain dulu . ookkk 
2017 kita SPM .. ada halangan untuk kita lagi . 
Ya Allah ........ Okkk 

jangan tinggalkan aku eyhh ? siapa nak temankan aku nanti 
aku xnak kau berubah .. Okkk 

chacha .. please sedarkan dirii sikitt ..
aku tahu kau stress dngan keadaann ini . 
jangan ambil tindakan xsepatutnya .
jangan nak rosakkan diri sendiri 
jangan terpengaruh ajakkan kawan .. 
jangan terlalu overkan BF . 
smpaikan lupa kawan .. 
Okk .. .

budakk kecikk aku nih 
Aku selalu gurau dengan dia 
smpai sembunyikan beg aku ..
barang2 aku . 
Dia nie kuat merajukk :3 haha 
kami rapat pada bulan 7 smpai skrg 
tersilap .. :3 

berjumpa & berkawan lama semasa sekolah rendah 
hingga lah sekarang . .Thankk ! 
Good Luck PT3 .. :D 
alahai . jgan ingat BF je yeee. :P


P/s : lama xupadate . berbaur la ayat aku .. :P haha . .tq2 pnjang lebar cerita aku . .:3