" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bercuti Sekolah Dah Tiba ^^
Saturday, November 15, 2014 | 8:19 PM | 0Comment

Assalammualaikum ..
Lama tak memblog sekarang . disebabkan banyak masalah

  • Line slow ( mcm siput ) 
  • Tak dapat nak on video dekat youtube (nangis aku ) 
  • malas tngan nak menaip .. 
  • bnyk permintaan untuk memblog (hhohoho)
wlaupun banyak permintaan untuk memblog tpi aku ambik tak permintaan itu. .hehe . .
Kali nie .. Last sekolah 14 . November .2014
Last berjumpa

  • Cikgu Zuriati .. :'( berpindah ke Kedah .tempat kediamannya :'(
  • Cikgu Nasir pindahh . .xda lagi org nak buat bising. .gurau2 .. 
  • Pengetua sekolah . tak smpai 2 tahun dah pindah 
  • Mdm. Magdeline pon dah pindah . .
bnyak dugaan bila nak abis sekolah :'( paling menyedihkan perpisahan antara kawan2 dan guru . :(
banyak kenangan yang tinggalkan oleh kmi . .
InsyaAllah tahun depan dah menuju kejayaan . .
PT3 ..
Cikgu dah bgi kata semangan untuk tahun depan . .
Teringat semasa cikgu zuriati berucap untuk kali terakhir .
dia tak keluar suara . .
muka dia menunjukkan kesedihan . .dia nak pindah . .
tyme tuu juga dia minta komen dri murid2 . .hihi

bila giliran aku komen
" Muka cikgu comel bila cikgu marah"
1 kelas gelak . .disebabkan aku . .hoho ..

aku pon buat semua tergelak termasuk cikgu .
tyme tu cikgu suruhh buat kuiz . then . group kami org kalah .
cikgu suruh buat apa2 yang boleh dibuat untuk kenangan  .
bincang2 punya bincang . .
mesyuarat dipersetujui nak buat UCAPAN TERAKHIR ^_^
So , aku dah ready dengan suara yang kuat . .
Group yang menang tolong kira .
1 , 2 , 3 mula
Aku bersuara
" Kumpulan kmi ingin mempersembahkan ....
apahal kamu afiqah ? semua dok gelak kat aku .. .haha ..
bersuara sekali lagi
" Saya mewakili semua pelajar kelas 2 E ingin mengucapkan terima kasih sebab cikgu banyak tunjuk ajar dan nasihat kepada kami . dan kmi sayang cikgu "
Cikgu pon senyum nak meleleh air mata. .hoho  ..
Cikgu terkejut bila aku sorang ja bgi ucapan :3 haha

Selfieeeeeeeee .!!!! selfieee !!

---- xda gmbr . InsyaAllah akan minta kat cgu .. :D -------

Bye .! karangan aku terookkkk !!! hohooho .