" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Bye November ~ Assalammualaikum December
Monday, December 1, 2014 | 9:18 PM | 0Comment

Assalammualaikum
saya kembali lagi :)
Yeaaa !
Apa khabar ?
Jom kita siasat !! >_<

Sekarang da masuk bulan 12 ^_^
dan selamat tinggal bulan 11 -_-
 ``Apa lagi eyhh ? ''
*terfikir japp* :))
OMG ! 31 days for hijrah ? *cepat masa berlalu*

lama dah draft .. tapi hakikat nya aku pemalas * gelak2*
Aku draft bnyk pown xdak guna gak kan ?? -_-
menyusahkan ja nak draft bnyk *tau pown*

aku xpandai menaip weyh ..
jari aku xdak *menipu * :3
aku spotcheck blog org pown dah berjuta2 update :3
aku ?? -_-
apa yang anda nak kata kan ?
Please tinggalkan komen anda !!! *haha*
Bosan tauuu !~~ ngewww !!

keyboard rosak ? *eleh , kau xnak taip*
backspace rosak gak ? -_- *kau xnak delete taip delete*

------------------------------------------------------------------------------------------
Dah2 ! aku malas membebel dalam blog !
nanti aku citerkan apa bebelan oleh my mommyyy waktu cuti ?? *nak ke saya citerr?*
Otak / fikiran saya dah blurr ! haha :3

Bubye !
Saya rindu anda !
Saya akan tinggalkan kenangan ini !
-> xyah nak gedik2 kat sini :3 <-
haha ...

p/s : sorry  blog sngat membosan kannnnnnnnnnnn .. *jerit :3*