" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Entah apa-apa
Tuesday, December 30, 2014 | 8:43 PM | 2Comment

Assalamualaikum . Hai *lambai tangan* Jom ! aku nak menyemakkan wall anda , anda , anda sekalian .. 
Jap2 . nak ceritakan .. -...- 

Pagi .. 
( Aku masih terlena dari tidur dan aku pun terdengar suara budak nyanyi . Aku tak ambil kesah la , aku sambung tidur balik dan suara tu makin dekat telinga aku masa tidur )

Budak : Kakak bangunnn .. *goyangkan badan aku*
Aku : apahal ?? 
Budak : nak dengar lagu tak ? 
Aku : lagu apa ?? *mata bergelip2 bnyk kali*
Budak : *Start nyanyi*

 " Zahirah di atas , 
Anjang di bawah 
Anjang hisap rokok terbatuk-batuk 
apa boleh buat 
tahi anjang bulat 
masuk dalam botol 
jadi penadol ." 

Aku : tu je ? lucu ke?? -..- 
Budak : *terus lari keluar bilik*
Aku : hmm . budak2 . semua kau nak ambil mcm lagu -..- 

dah beberapa minit aku dah siap mandi . 
dia pergi kat aku . 
dia nyanyi sekali lagi dengan aku . .

Aku : budak oh budak . dimanakah kau dapat lagu sebegini ? dulu aku tak pernah dengan lagu begini -..-
Budak : dari kakak iti .. >_< 
Aku : ouuhh . 

lepas beberapa minit... 
Dia nyanyi dengan mak aku lagi . 
1 rumah gelak dengan dia nyanyi . hadoohh 

Sekian . .
Hahahaha. . 

p/s : sapa2 nama dia atas adalah nama family aku  .hahaha . budak techikk unye hal.