" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kerinduannnnnnnnn ......
Sunday, December 7, 2014 | 1:06 AM | 0Comment

Assalammualaikum
Hello !
saya datang lagi .
Alhammdulilah . Masih bernafas :)
So ? tengok tajuk ??
Sapa rindu aku . .
tolong chatbox kk ?
InsyaAllah ..
*hahaha , gelakkk .. *
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saya nak share sikit k ?
nak ??
Ada seseorang tanya saya macam nih ..
" Eh ? napa kau guna misspurple17 ? Link blog kau ?  "
Aku jawab lah ..
" Apa kau nak ? Aku punya blog ? aku tak susahkan kau nak blog ? so ? jeles ka ??
Miss Purple maksudnya - AKu minat tersangat2 purple
17 mewakili tarikh berfday aku . So puas ? "
... Terus terdiam .. *hahaha .. * Tak pa kot3 suatu hari nanti aku famous . .*haha . .nampak sngt kegilaaan anda nak famous kat citu .. *
Malas arhh nak fikir budax tu . .
# Anda rasa betul or bohong cerita aku nih ?? nak komen ? nak chatbox ?? P, la . Nak askk ? P, lah . Nak apa lagi ? hahahaha . .
Kan2 ? Aku rasa aku nak reka cerita nih larrhh :3
Buat menarik sikit .. kahkah . .Kebosanan ..
Ooiiiiii .. Andda telah berbohongg .. *oppsss ! Kantoooiii * choyyy . .sabo jar lah . .
*ckap sorang2 . :3*
------------------------------------------------------------------------------------------
Shhhhhhhhhhhh .. senyap .. aku nak cerita lagi nih . .
nak reka balik cerita ..
Setujuuu ????? grrr . .
Semalamm . . ??
Dotdotttt . .stop it !
JOm cerita  . siapakah yang anda rinduu .. ??
:D *senyum nampak gigi . .kehkeh*

Salam sejahtera di ucapakan kepada saudara & saudari . Anak-anak sekalian
Saya nak berucap dalam 20 saat 10 saat gitu *guru besar xda degree langsung puihhh *
Saya rindu kamuuuu semuuaaa :D
Wlaupun lama aku tak update. .
2 menjak nihh *betul tak eja ? *
Ada tengok design blog dah banyk kali tukar ?? *puiihh , puas aku tukar . *
Ayoyoyo .. ada tgok chatbox ?? *semua kau nak bgi tahu .. -_- *

Aku mention nama yahh ?


  • Akak Hanumm .. Rindu lama tak sembang :( InsyaAllah . nak sembang. .kehkeh . .Rindu . .nak cium pipi kat hanum leh x ? hahaha . .
  • Adikk Fiqahh . .Tahniahh . .akk rindu adik . walaupun jarang on . .hihi :D :D nak cium pipi ckit leh tak ? kekeh .. 
  • nenek moyang ku sorang. . .Ikkkkkkkaaaaaa . .rinduu kauuuu . .apa boleh buat kekadang jew... onnn .. line nak tumbukkk . hahahah. . nampak kuat .*lh sgt .*
  • Akkk naziefa . .tadaaa. . mentionn . kehkeh . . :D :D boooo . boooo . akkk bosann . .:D 
  • Aunty Saz . .Rindu lama x chat nihh :D InsyaAllah chat aunty bila aunty tak bz okkeyy ? :D 
  • Akk bai .. Adikk rindu akk . tpi , akk kata Doa ? :) Akk lama tak on ask .. RInduu akk .. Cium kat pipi bolehh ?? 
  • Adik Dewi . Akk rindu dewii . walaupun lama tak ask or chat . .akk minta maaf ye .. :( Jangan sedih tau .. :)) Nak cium pipi jap .. >_<
  • Kawan2 yang mengenali saya .. yeahh . .I miss youu .. 


So ? Jom tinggalkan komen korang bila rindu . kk ? saya sudi balas komen kk ? :D *senyum lebar *

Byyee . .
Wasalamm . Rindu korang follow Afiqah :D
Jangan lupa saya :D