" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Last Day
Wednesday, December 31, 2014 | 11:29 PM | 0Comment

Assalamualaikum ...
Aku datang nih ada hajat perlu disampaikan takut tak berkesampaian nak sampai -...- emmm . beberapa jam lagi nak sambut tahun baru ^^ tpi aku tak sambut pun . aku nak sambut hari jadi aku , hari raya *otak saya dah fikir untuk raya* dan apa eyhh ?? hmmm 
Jap2 . aku nak type2 delete hajat aku nihhh . .tpi aku tak tekan backspace lah yoo ! kalau yang baca paham aku tepuk tangan kuat2 smpai merah -...- nie pun taip2 tak henti tekan backspace -..- hadoohhh .. patah perkataan dah salah .. hadah akuee kessaaahhh dengan ayat akuuu .. booo .. booo .. aku update nih pon tanpa sebab .. ada sebab tpi nak tipu ni susah skeett  ... bosannn nak tipu org .. hahahah . .aku gurau pon dapat .. hah .. skrg nih aku tak tekan backspace ponn . .hadoohh . .tekan lagi -...- apa boleh buat dah biasa tekan kan2?? hahahaha.. .dah2 tinggalkan ayat merapu aku atas sana . .malas nak taip ni sebenarnya . .tak larat. .hahaha. .tpi ..aku laratkan badan aku nak type ni . .hahahahhaha.. dan aku akan gelak bila tengok ayat aku tunggang langangg tanpa sebab ..bahahaha.. uhh . kejutt.. mercun bunyii . .hahahah . .ngekk... hhmmmm .. jap2 .. aku nak merapu dalam 5 minit .. nnti aku buat hajat panjang .. jangan tak baca pulak dah.. aku type nihh . hahaha . .aku nak merapu . .sebab nak ayat okk cikit nihh .. backspace aku rosakkk .. huhu .. kau nih asyik kata backspace ja . tak da yang lainn ? hahahha. . .okkk stop merapuuu .. 


Hajat & ucapan .. 

Assalamualaikum saya Nurul Afiqah ingin memberikan ucapan kepada kenalan , friend , sahabat , kawan , yang mengenali diri ini . ingin memohon maaf keatas apa kesalahan yang telah dilakukan tanpa disedari atau disedari ,kekasaran saya terhadap kalian semua . tanpa saya memohon maaf , menipu anda cehhh .. cehhh . haah.. memukul , mencubit , gelak tak berhati perut , dendam teramat , haha . menggila terhadap anda , anda terlalu bosan , dan saya bosan pada saya . .anda terasa disebabkan kata-kata saya yang duluu . saya ingin memohon maaf dan menyusun 10 jari kepada anda ingin memohon maaf . walaupun hari ini bukan hari raya . hahaha . .hanya sambutan tahun baru ^^ dlam beberapa minit kita akan menutup buku lama dan membuka buku baru dalam kehidupan kita ,, lupakan perkara yang dah lepas . mulakan dengan senyum di hari esok :) walaupun 2014 agak sukar dilupakan oleh kita . .sebagai manusia kita mesti sabar ,tabah dan kuat hadapinya dan redha .. :)) 
Tahun depan saya akan melaksanakan PT3 ..wowwww . saya agak nervous.. hahah . .
okkeyyy disini je saya nak taipp. .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hmmm . .okkeyyy . panjang lebar dah di atas.. hahaha .. 
kkkk .. kalau ada apa2 komen ajeww yeee . saya baikk hati nak balas nihhh -,,,- 
kalau ada yang merapu . .bagi tahuuu yeee. . 

P/s : Kepada yang saya kenal , terima kasih atas kenalan kita tak terhingga ini . .walaupun hanya dilaman web . cehhcehhh . kita boleh mengeratkan silaturrahim .. :)) 
okkk tu jeee . .kalau ada yang skit hati kat saya . .atau bosan dah dengan saya . .minta maaf yaa.. :)) 

Ikhlas , 








Selamat Tahun Baru 2015 ! :)