" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Selamaku Bernafas
Monday, December 8, 2014 | 12:19 AM | 0Comment

Assalammualaikum .. 
Hello ~
Saya datang kembali untuk menganggu andaa... 
*gelak*
Ada tengok tajuk ? 
eyh? tak payah tengok tajuk lagi bgus kan2? 
terus bca ja apa yang diupdate . fewfew .. 
Tadi aku tgok biar hati berbicara . . 
So sawwiittt .. So sweeett . .
Romantik abiss  . .
*apa yang kau cerita nih ? *
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tinggalkan merepek aku diatas okey ? ✌✌
Blogskin aku nih .. kot dah berjuta beratus kali tukar .. hahaha
Jom aku bercerita .. 

Tajuk :- Selamaku Bernafas 
Nak video ? jap2 aku upload dengar .. hewhew. 
kalau dah dengar jgn sebokk kk?? 
jangan marah yoo ✌✌




Okey ? Aku dah tengok video nih .. best tau . haha. .aku tergelak sendiri tgok video nih . dan aku terfikir macam mana mereka boleh buat. . hahaha .. 

Selamaku  Bernafas . 
Aku banyak mengenali orang 
Walaupun dekat malah jauh . 
Aku pun boleh berkenalan dengan seseorang 
walaupun tidak dikenali , malah dikenali . 
Aku banyak kenangan bersama2 . 
Walaupun bergaduhan kecil 
semata-mata nak sesuatu . .
haha ..
Aku beranikan diri untuk 
memujuk seseorang yang dikenali 
Malah , aku boleh beri semangat 
pada seseorang . 
Walaupun aku ni bukan jenis pandai berdakwah . *hahaha*
Aku berfikir macam mana membuat . 
Aku syukur .. 
Dan dia mengatakan 
" Awak ni baik , boleh tak saya menjadi kawan ? Awk boleh semangat , awk boleh mendamping *tak tau eja hahaha* aku dengan ilmu agama " 
Aku pun jawab dengan jujur 
" Minta maaf , saya ni bukan pandai sangat ilmu agama , saya pun masih belajar macam mana cara berdakwah , cara memberi semangat , & pelbagai lagi lah . " 
Dia hanya menjawab 
"Hmmm " 
Dan sampai sekarang dia dah tak aktif sangat meng"Online" 
Dan dia pernah bagitahu  
" Aku nak solat , aku nak minta maaf pada org , walaupun aku pernah membuat salah atau tak . Aku rindu mak aku .. " 
Aku balas 
" Sedekah Al-fatihah , doa2 semoga Allah bgi tempat yang terindah ( Syurga Allah ) untuk Arwah Mak kamu .. Niat dengan hati dan niat kerana Allah . bukan ditulis atau dimulut" 
Dia balas 
"Humm " 
Aku serba nervous jawab soalan . .nih . First tyme aku terima soalan berbagai nih  .. 
Haha . .tak pa . nih pengajaran bagi aku . ngee . .
Aku pernah mengenali seseorang . . 
walaupun hanya dilaman sosial 
tak pernah berjumpa . .
aku tetap akan rindu dia  . 
tapi sekarang ?
Allah tahu perasaan aku 
Lama aku menunggu dia supaya dia meng"Online" 
Aku tak terlambat nka mengenali dia. .
fuyooo . .
Hahaha . .
Begitu mudah dilaman sosial mengenali seseorang.  
Bila aku sembang dengan dia .
Dia akan kata 
"Kalau rindu doa la . " 
Aku jawab 
"InsyaAllah " 
Simple je dia jawab . 
Aku memahami kehendak  .
Aku bersabar .. 
Meoowww. . 
Jangan bersedih lagi ...... 
Aku tak dapat sedih ? 
magic ? aahahaha .
first aku pernah nagis kena org ketiga *kantoii *
lepas tu . orang ajak couple apa aku cakap ? 
" Couple haram . Aku nak belajar . Mak bapa susah cari duit nak men"Sekolahkan" akku . .aku sedar . .walaupun bapa aku seorang guru .. jgan ingan seorang guru kaya ? .. Bgi aku .. 
Mak pernah cakap " Hutang keliling pinggang " jgan ingat nak senang lena duduk di rumah . 
fuyoo  .mak bebel ada sebab kan ?? :) ✌ 
haha . .
Dah , panjang kan citer aku ? 
Ada tak yang bosan ? haahaha . .
Dah2 . panjang lebaarr dahh nihh >_< 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kepada Follow , bukan follow saya & sebagainya 

Nak ucapakan Terima kasih , walaupun kebebelan aku nie tak seberapa macam blog orang lain . Aku belajar macam mana nak mengarang secara online ..ceehhhhh .. dan aku bukan mengarang yang terbest didunia .. fuyooo . poyo ayat aku kan2 ?? 
Kalau gituu . .Thank sekali lagi . .:) ✌ 
Pada pengujung yang menyinggah tanpa follow blog. 
Terima kasih jugakkk . .Okeyyhh .. 

Contact : 
✉ Bole pergi ke fb saya . .
    - Nurul Afiqah ( pyqahh ) 
    - Nurul Afiqah 
( kaya fb nih . ahaha ) 
✉ Boleh pergi ke Twitter  . 
- DM saya .
- Mention syaa. 
( @pyqahhafiqah ) 
✉ Boleh pergi ke Ask.
- tnya k2 . 
( @chafiqawh ) 
- pelik nama anda hahah . 
✉ Wechat 
- skrg xaktif wechat . minta maaf 
✉ Instagram 
- tak aktif jugak . walaupun wujud . haha . .

Okeyh , Disini sahaja .. :D ✌✌