" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





1 Hari Lagi Untuk Aku !
Saturday, January 10, 2015 | 4:07 AM | 0Comment

Assalamualaikum ! :) Ehemm *sakit suara :3* Tengok tajuk tak ? Ada yang pelik kat tajuk tu ? Nak tahu ke ? *ehemm , bila lah nak sampai * Nak aku cerita ? Kalau pendek sangat jangan nak marah pula ye ! -..- * apa aku nak cerita nih aiee* 

1 Hari Lagi !
maksud aku ialah , aku tak akan online lagi , aku tak akan update lagi , aku tak nak nakal-nakal lagi , aku nak capaikan niat aku ni . belum tercapai-capai lagi nih , nak nanges tunggu niat suruh capaikan . hahaha ! 
Aku akan hilang dalam masa terdekat , aku tahan or tak , benda pakai aku online dulu dan sekarang di ketepikan sementara men"fokuskan" pelajaran -..- hah ! 
Dan ...
Dan....
Apa lagi  ? ....
Aku akan cuba on bila aku free sahaja .. 
Tadaaaaaa ... 
hmmm . 
Aku daftar ke sekolah 11 .1 .2015 ( Ahad ) 
Aieee,,, lemah nyawa ,, haha 
Kawan ajak lepak & berselfie . 
Tapi aku ?
Aku tak da "monopod " 
apa tah lagi " Handphone" -...- 

Papa aku bagi tau , 
" Dia tak nak bgi handphone dulu , takut lalai dengan matapelajaran , solat , hmm apa lagi eyh , lupa dah aku tyme dia bgitahu aku demam kot -..- mengada-ngada aku nihhh ,, "
So, aku ada laptop kesayangan ! yeahhh , 
Dulu ,papa nak simpan laptop nih  
tp ?? 
tak jadi ,,, hahaha . 
aku pun pelik , apa sebab tak jadinya nak simpan . errr .. 
kami 2 kembar gelak puas2 . dapat online puas-puas . 

Itu Dulu .... Bukan Sekarang !!! 

Sekarang ! 
Aku kena fokus pelajaran ! PT3 nihh aieee , 

Dulu ! 
Upsr , dapat result , mama selalu bandingkan dengan orang lain , 
aiee, nak nangess pulakk dia suka banding result nihhh ,, 
pernah cakap ? 
"Ma , Result nih kalau dapat 5A kita bawak masuk kubur ke ?? " 
jawapan ma " ..........." 
hmmm . .

Sekarang ! 
Aku buat yang terbaikkkk !! 
InsyaAllah :) 
Doakan ! 


Ikhlas ,