" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Hari Ini ~
Saturday, January 17, 2015 | 11:32 PM | 2Comment

Assalamualaikum *senyum sembunyikan kesedihan* 
Lama betul tak tengok wall dan entry orang nii . rinduu nyooo ..*buat muka nak kena tumbuk* alahaii . hari ni layan punya chat orang konon . time free je la .. entah tetiba org chat nih ada kata sesuatu . terus aku tak layan .. hambehh kau ! sapa suruh kau chat dengan aku gituuu ..ahahxx .. Malam ini begitu sejukk .. Hujan dari pagi hingga kemalam. . wew sejukk .. siapa dah terlena tidur aku akan gerakk suh teman aku type2 nih . ahahx . 
Alhamdulilah , selesai sudah homework aku buat . .senangnya hati . haha .. boleh lompat atas katil . esok pergi shopping. . ngeengeee .. kaki ku penat jalan lah .. 
Aku akan shopping 3 kali kalau 1 minggu -_- kalau xpun jadi babysitter jaga budak kechiikkk . uhux . bernasib baik aku ni perempuan syukur :) hikhik . 
Aku shopping tak macam kembar aku sorang nih -_- tengok papa jalan mesti dia akan tanya .. 
"ma , papa jalan pergi mana ? "
" mana lah ma tahu , pergi tanya sendiri " 
" ohh  , okk ''
aku pun hairan pulakk ,, semenjak dah terima RM100 tuu .. papa xambil suruh simpan sorang2 .. :3 ngee 
Kembar aku nihh . belum habis lagi duit Rm100 tuhh .. belum berhenti dia nak ajak keluar beli . bila beli . .pastu tanya aku 
" kak , beberapa harga ni ? "
" Rm 1.00" 
" cukup tak duit ? " 
" alahai , kau bawak RM50 bukan bawak RM20 -_- "
" ohh  okk "
Aduhh . itu sebab aku malas nak ikut jalan , letih lidah aku jawab semua soalan2 dia bagi . aishhh .. menyampahh . sabar ja laa .. huhux 

4 or 5 hari dah . mata aku sakit . . aku terfikir apahal . mata sebelah kanan selalu sakit  ?? aiess ,, pelik sungguh ,, kalau kanan okk .. kiri datang skit :3 .. entah apa2 bulan 1 nihh .. nasib tak demam . kalau demam . hbis , tak focus exam :3 huh . exam smakin dekat dengan akuu weyyyss ... 
Dah2 Dh2 . 
Habiss 



Ikhlas ,