" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





School Day !
Sunday, January 11, 2015 | 10:26 PM | 3Comment

Assalamualaikum :) 
Ehemm , Esok dah start sekolah , dan aku pun buat apa yang patut . uhuhux . gila weyhh ! wew adik aku kata nak minta cuti . lol ! Tapi , dia nih aku geram . nak cuti je keje dia . xpayah bising ! menyampah aku kena nih .. 
Wew ! aku xdpat update blog lagi , focus exam akan datang nih , huhu , sengsara siot . dah tyme pendaftaran . pusing keliling kawasan sekolah cari kelas adik aku , balik rumah , abg bgitau , xambik duit RM100 ke ? -..- 
aku mana tahu , lelah ,, turun naik kelas & rumah , bernasib baik rumah berdekatan kalau tak mampos nak ulang alik . jalan sekolah penuh dgn kereta . aiehh , ,
dah tyme ambik duit RM 100 pun ramai penuhh . .papa aku dah bising siott . bhahaha.  .then papa aku jumpa cousin sama sekolah dia panggil . dia suruh esok ambil duit dapat. bhaahaha . .

Last , 
Bye ! InsyaAllah berjumpa di lain masa .. huhu .. 

Ikhlas ,