" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Selamat Datang Kembali !
Friday, January 16, 2015 | 2:06 PM | 2Comment

Assalamualaikum ,, Ehemm , Korang apa khabar ? :) Hby ?? Emm , Alhamdulilah masih bernafas lagi ,, hihi .. Nak ucapkan Terima kasih banyak-banyak pada yang chatbox or komen entry lain-lain saya :) Terima kasih ya ! :) InsyaAllah free nanti saya singgah menyinggah blog korang ! 
Walaupun busy menyiapkan homework ..apa benda cikgu bagi suruh buat ,, Aku cuba buat walaupun susah nak menangis buat .. huh ! Berkat kesabaran .. Yes ! boleh buat . nyahhh  gitu akuuu buat -..- .. Aku banyak tanya dekat kawan 

" ada rasa nak pt3 tak ?? "
" takk , diri saya rasa macam masih form 1 form 2  ,, mcm nak main " 
gitu mereka jawab . .hby ??
Yes ! sama :) hmm .. 
sedihhh weyhh batch '00 nak pt3 jawab gitu :3 ,,, 

Start sekolah smpai sekarang gelak je keje dalam kelas , 
entah apa-apa ,, dah tahu cikgu  tu cikgu cina  mesti dia akan cakap .. ada lebel cina2 sikit -..- nih x,,, diketawakan termasuk saya :3

tyme pendidikan Islam pun aku sempat tanya budak depan 
" Eyh , kimie nape gune pen colour pink ? "
[ cakap dgn nada org johor ] " Salah ke ?? colour pink tu cute " 
[ aku gelak puas-puas ] " o yeker -;;- 
" ha'ah " 
Abis drama tu .. 
10 minit sebelum hbis kelas ,, 
aku kacau lagi budax sebelah . .
" alif an alifff.. " 
ustzh tetiba ckp  
" siapa buat macam tu tdi ? " 
[chacha tunjuk ] " pyqahh ustzh " 
" aiee , 3 org sekumpulan dah berpecah .entah tetiba budak perempuan pulak dha " 
kehkhe.. memang gelak smpai balik =_='' 

last
Doakan yang terbaik untuk saya . bulan 3 dah start exam . aiee  , pening kepala kena , PT3 dah namakan -..- uhhhmm .. :) 


Thank ! 

Ikhlas ,