" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Selamat Tinggal !
Friday, January 9, 2015 | 4:24 AM | 0Comment


Assalamualaikum . Tajuk ?? 
Selamat Tinggal ? 
Nak pergi mana ? 
Kenapa ? 
Apa masalahnya ? 
Ehemmm 
Jawapannya 
Selamat Tinggal semua ! 
Aku tak pergi mana-mana, 
Aku nak fokus Exam ! 
Aku tak da masalah ,, 

Dan ,
Aku nak desc sikit je :) Hikhikk .. 

Akak Naziefa 
Adik kenal akk melalui Ask.fm . Disitu mulanya kita berkenalan , akk kena bash , mula-mula adik tak percaya akk kena bash , terdetik dalam hati nak bgi kata semangat ,Alhamdulilah . :) Terima kasih akk , selama ni , layan ask yang merapu . ahahaxx .. Jap2, lupakan dulu kisah tu ,dan adik nak desc akk :) 
- Akk Baik ,
- Akk Comeyy
- Akk tabah hadapi semua ini 
- Akk layan je Ask adikk :P 
- Akk kuat 
- akk kuat merajuk ? hmm . haha 
- Akk akn hadapi SPM ( 2015 ) 
- Adik Sayang Akk ! 

Ika a.k.a Nenek 
nenek , kita kenal dulu melalui Facebook Mak cik satu lagi :) Dulu nenek gaduh dgn kawan , Mak cik bantu :) kini, Mak cik ada sesuatu nak bgi tau , Nenek siap sedia nak tolong ^^ , Nenek terbaiikk , Jap2 mak cik nak desc k ? 
- Nenek Kuat gurau 
- nenek suka bantu 
- nenek kuat sgt bad mood . haha 
- nenek suka kacau org. haha 
- nenek aku memang comell 
- gelaran ini kenangan . aahahah .. 
- Fiqah a.k.a makcik sayang kauu ! :) :P 

Akk ( @MinahPurple ) 
Akk , tadaa , adik malas nak mention name :) nnti akk malu ehekk , Adik kenal akk melalui ask.fm ;) Akk mula-mula adik memang xkenal akk kalau tak follow .fuhh memang adik tak akan kenal :) Jap2 nak desc eyhh ?? :P 
- Akk comel 
- Baik hati .. 
- Suka bagi semangat " Kalau rindu tembak akk dengan berdoa" -tersilap . huhu 
- Akk suka gurau hehekk ..
- Akk minat sangat warna purple ^^ entah skrg masih kot . ehehxx 
- Akk , Adik sayang akk .. 
- 14 .1 .nnti birthday Akk , Happy Birthday ! :* 


Hmm , Yang Lain , InsyaAllah aku akan desc , mata aku mengatuk belum dapat nak berfikir . huhu .. :(( 
Byeee .. 


Ikhlas , ,