" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Cuti Dah Habis ~
Saturday, February 21, 2015 | 11:30 PM | 0Comment

Assalamualaikum , Ehemm Esok dah lah last untuk kita beronline berjam2 . huhu tinggalkan seketika . Exam pun nak dekat . So ? tak dapat nak mengelak ikut je lah . huhu .. betapa hebatnya murid . hahaha . 
Nak bagi tahu ni .. cehh , menyewel malam2 update nih . 
Aku dah publish 2 cerita :3 cerita memang agak pelik (-_-!) pelik bagaimana kah itu ? hahaha .. 
Disebabkan lama tak update . huhu aku terpaksa letak tarikh lama .. wuuuuu .
lupakan ! kita pergi tajuk lain pulak . 
kbyee ! muahh . hahaha .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
So ? Esok dah last cuti , Alhamdulilah homework pun baru siap . cissh.. cuba cikgu bagi kami rehat ? :3 hewhw. 

Hari tu , pergi kenduri tahlil sepupu kot ? lupa weyh ! haha
aku jumpa kawan . weyyyhhhhh . .tepuk tangan . duduk semeja lak tu . .wey... lama tak jumpa dia .. 
Ninaaaa . miss you ... mula2 , membulatkan mata "O" hahaha 
last sekali dia tanya 

" nak balik dah ke ? " 
" ha'ah " 
"aie ? tak salam aku ke ? "
" ok2 aku salam " 
hahah , last2 aku nak masuk kereta dia lambai aku ,aku tak perasan , adik aku lagi ckp. ahahaha. .ngekk sungguh hari itu . .:3 


----------------------------------------------------------------------------------------------------
Setakat ini ajew yew ? :3