" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





HAPPY BIRTHDAY ~ YASMIN J HUNWICK
Sunday, February 22, 2015 | 8:35 AM | 3Comment

Assalamualaikum :) Mengupdate seketika -..- Okeyh ! Awal-awal ni aku nak minta maaf kalau tersalah tulis atau tersalah taip , ada perasaan tidak senang melihat coretan ini , ada yang tersinggung perasaan dengan apa yang di update :) aku akan menggunakan pelbagai bahasa "aku , kau , beliau & macam2 lagi la :D " kalau tak sesuai ingin memohon maaf sesangat . Aku pun bukan pro dalam bidang penulisan pun sekadar taip pastu backspace taip backspace :D 

Mula hari ini, aku dah mula mengingati tarikh 22.Februari setiap tahun, entah mengapa aku dapat ingat tarikh itu ? :( disebabkan aku mengingatinya ? atau ? aku ingin melihatnya ? cehh .. Tarikh tu amat bermakna untuk seseorang yang tidak aku kenali dari dulu, bila aku search punya search . banyak yang buat tentang dia .. Aku pun mula-mula pelik , last sekali aku search juga dekat Facebook . terjumpa la 1 page khas untuk semua orang tengok , :) 
Page tu diberi nama Territory Yasmin J Hunwick banyak gambar kenangan dia bersama keluarga , aku pun apa lagi .. terjah masuk tengok wall . tengok video dia main piano .

*last update nanti , aku share sikit la video masa dia main piano :) 

Paling best, dia pandai main piano .. yuuu , sapa tak teringin nak main piano ? hmm . tunggu k tunggu haaha .. 
Paling best juga aku baru tahu, dia pernah trending kat twitter , banyak orang kata 
"rezeki dia " 
Research, google, terjah wall facebook orang ,twitter , dan blog orang lain cepat betul aku research , Kalau pada masa itu aku sempat mengenali dia bersyukur sangat . tapi ? tu bukan rezeki aku . aku hanya dapat tahu kisah selepas dia tiada :'( 

Hari ini , kalau dia masih ada , mesti gembira bersama dia , bergurau , apa semua .. :) hikhik .. 
Allah lebih menyanyangi beliau . Semua orang rindu gurau dia , dia suka main piano , dan apa semua yang ada dekat dia . 

*minta maaf , aku terpaksa kata macam tu , aku tidak mengenali dengan lebih dekat hanya dengan 1 cerita ada mengisahkan dia . 

Aku pun terasa sedih sebab terlalu lambat untuk mengenali , tapi tak apa . kita dapat jumpa diSANA :) Aminn . 

Jadi , aku nak ucapkan Happy Birthday untuk Yasmin J Hunwick , walaupun sudah tiada , semua orang tetap merindui .. walaupun orang tidak di kenali ingin mengenali diri dia .. Orang dikenali turut sedih atas pemergiannya . Al-Fatihah . Semoga tenang disana , Aminn :) 

Okeyh ! sampai saatnya , aku membuka video ini , aku pun bru mengenali . jadi aku tengok video apa semua , terjumpa lah video ni semua ,..

















                               


Ok , Yang ni je aku dapat share video . Nak pic ke ? aku pun banyak save pic yang lama-lama . huhu .. 
Masih mencari ^_^ 


Ok , yang ni je . huhu .. :) 

Nota : 
Kalau ada salah silap sepanjang kata-kata atau penulisan saya , ingin memohon maaf .. 

Al-Fatihah . 


Ikhlas ,