" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kisah Bersama Doktor Gigi
Saturday, February 21, 2015 | 8:07 PM | 0Comment

Assalamualaikum , 
Hari ini mulakan dengan senyuman yang indah .. 
Betul tak ? salah ? tolong betulkan -_- hahahaha .. 

Hari itu kami ada check gigi .. OMG ~~ Gigi weyh ! cantik takk ?? tolong tengok gigi dekat cermin -_- :3 itulah aku .. berrrrr .. menyewelll kannnn2 .. uhhh ..-_- 

Budak sorang bgi 1 kad yang berwarna hijau . terbeliakk mata aku tengokkk ..hahaha . tyme tu jugak aku makan gula-gula . best kan ? awal pagi makan gula-gula.. perut lapar .
aku ni jenis tak suka makan pagi . so ? aku bekalkan gula-gula 1 bungkus . kehkeh .. budak lelaki serbu aku nak minta gula-gula . .ni aku tak suka -_- hahahaha. .. tapi ? bgi ikhlas kan ?? hahaha ... 

akhirnya aku keluar tajuk dha... 

Aku tengok kawan aku sebelah ada kat jugakk .. hahahaha . aku melompat tinggi .. tak apa ada aku kesah tengok cikgu .. hohokk .. wew .. :3 -_- budak baikkkkk .. 
Cikgu tengok aku macam pelik uhh ,, pastu dia kata 

" hah , afiqah apahal ni ? " muka cikgu pelik .
" tidak ada apa cikgu :D " buat muka slamber keluar kelas .. 
hahahaha .. 

Dah dalam bilik kesihatan tu ramai sangat ..... 
aku rasa malas nak masuk tau tak .. :3 
aku relakan diri nak masuk juga ,, ahahaha ,, 

Habis 2 4 org check .. 
Doctor panggil .. 
"next, next ? " smbil melambaiiiiiiiii .. 
aku tengok belakang .. uihhh .. 
"Pyqah kau , kau cepat " 
ahhaha . menyempat mengigit gula-gula -_- .. 
booo .. booo ... 
ahahahah ..

Doctor check2 .. 
terjumpa cebisan gula-gula .. 
" makan gula-gula ? " smbil check .. 
" ya " buat slamber . 
Habis2 check dia ckap 
" gigi cantikk .. dan jangan makan gula-gula banyak sgt " 
"okeyh ! " 
terus bla... kehkeh .. 

sebelum bla .. 
aku duduk tepi bilik sakit tempat orang check gigi :3 
sembunyi sebelum doktor tgok .. hahahaha..


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota :
Assalamualaikum, lama dah tajuk ni di draft -_- nak dekat 1 minggu wow .. hahaha .. 

Thank you !