" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Mimpi Buruk
Sunday, February 1, 2015 | 1:19 AM | 0Comment

Assalamualaikum 

wew ! tajuk aku ingatkan lagi .. :'( 

29.01.2014 
Aku mimpi memang pelik sikit tak pernah seumur hidup terima mimpi pelik macam tu sekali . Ceritanya :  tiba-tiba berada di sebuah kedai dan ada sesuatu kekecohan berlaku . Disitu aku ternampak 2 3 ekor harimau *terkejut* harimau tu guna baju singa yang di pakai pada tahun baru cina .. aku xpernah tengok harimau yang betul-betul guna baju singa dalam hidup aku .. yang pelikk . . 2 3 orang tahan harimau tu dan ikat masuk sangkar .
 Entah tetiba ada kat dalam kedai . dalam kedai tu ? hmm , macam entah . ada meja & bangku panjang sekali . mama aku tyme tu ada disisi aku , kecoh untuk kali ke 2 .. Harimau tu datang dekat mama aku . . aku pun masih berdiri dekat situ la . tak pergi mana-mana..  Harimau tu macam menghidu lah .. aku pun dah lupa :3 wew takut akuu .. 
Hari tu pergi dekat aku .. aku pun takut mula2 . pusing keliling meja tu , tak ada yang tolong aku . semua tido or tipu pengsan aku tak pasti sesangat .. entah bila masa aku dapat naik tangga then buka tudung.. ??? uhhh .. then , adik aku campak tudung  turun tangga rumah ,, rumah tu pun aku kehairanan . kenapa aku pandai ke rumah nenek kat kampung ?? tu yang pelik , padahal aku kat pasar .. mula-mula tak berani nak ambil .. beranikan diri jugak tyme tu aku ambikk .. -_- . terjumpa nenek aku tengah solat , dah bgi salam , dia buka telekung . .dan tunjuk or lipat telekung tu . .aku ada nampak seorang nihh . entah siapa . muka dia masih tak berkedut .aiee . entah siapa2? :3 macam kenal . . . dan aku ternampak anak buah aku sorang tengah mengaji hmm entah .. apa dia buat . . dia jenguk aku dengan muka . uiii . xdapat bayangkan .. 

01:25 pg 
aku sedar , 2 kali baring masih mimpi yang sama , ,
aku keluar bilik then cuci muka smpil berdebar-debar . 
papa aku pelik jugak tyme tu .. tgok aku bangun .. 
dalam beberapa minit aku bangun .. 
kata dalam hati " xnk tido " 
" kalau tido nnti takut mimpi yg sma " 
Alhamdulilah :) 
tidur dalam beberapa minit berikut nya ! :)
aku rasa kalau aku tak tido malam tersebut . 
mesti mata aku akan mengatuk dekat sekolah :3 .. 

Balik sekolah ....
Aku cerita dekat mama . mama buat gelak .. wewww .. org yang mimpi ni pun mula takutt ... 


#mimpi hanya mainan tido . 
huhu takutt .. 

apa maksud nya ? :( 

huhu !