" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Pertemuan selepas berpisah
Saturday, February 21, 2015 | 8:13 PM | 0Comment

Assalamualaikum dan Heyyy ! Welcome again hihiee..
Aku temu kembali dengan seorang budak nihh ! haha .. sekarang dah panjang , dulu pendek je . mula-mula tak perasan dia . bernasib baik lah aku tak perhatikan dia .. fhuuhh selamat . setiap kali bertembung muka ! tpi , aku malas layan . aku buat derkk . kot dia tak kenal . 
hmm . tak kenal kot ? aku yang mula "add" fb ..dia ..
dan aku bagitahu aku pernah "suka" dia :3 
kisah zaman budak dulu nih . kalau diingatkan kembali mesti ada yang akan tergelak -_- , aku akan tergelak sendiri . hahaha ..... 

Tyme jumpa tu pun dia terlalu rajin , kehkeh , aku tolong melintas jah ada aku kesah .. kohkoh , pastu dia perhati pusing kat situ,, aku pun tunduk dan pegang penyepit kain . lolzz .. mmg sah ..:3 

Bagi aku, aku susah bila jumpa kawan lama or baru or dah lama kenal ;3 mesti aku akan ternganga mulut dan buat macam terkenal -_- hahahahahahahaha .. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nota :-
Lama sudah aku update nih ..