" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Perubahan ? ~
Tuesday, February 24, 2015 | 3:11 PM | 4Comment

Assalamualaikum, lama tak update ni last update 22.02 :D aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada yang singgah di entry "Happy Birthday ~ Yasmin J Hunwick " ini kali pertama aku dapat beratus orang yang jenguk entry tu . Tak bangga pun ! :D 
Okeyh , dah . Ini tajuk lain pulak yeahh .. :D 


Perubahan ? 
hmm , aku rasa tak ? 
Hahaha. . banyak yang tegur aku pasal ni . 
" Afiqah , kenapa 2 menjak ni awak pelik ? "
" kenapa dengan awak ? pelik ? 
" kenapa terasa pelik je awak ni ? "
aku pun tak tau . haha .
apakah perubahan aku ? 
aku rasa tak ada perubahan lain .
selain perangai aku ? 
dulu perangai aku ni pelik ! -_- 
sekarang ok . tepuk tangan dulu !!! 

kalau kelakuan aku kasar 
terhadap korang , 
mohon maaf aje la. 
aku hanya kasar dengan 
"LELAKI" 
hah ! 
Kalau aku dengan perempuan 
" LEMBUT AJEEE" 
hahahaha .. 
aku kekadang terasa pelik , 
bila aku kasar dengan lelaki 
mesti budak perempuan aku 
buat mata "O O" 
aku pun pelikk . hahahaha ... 

Okeyh ! tu je kot untuk kali ni .. 
Doakan yang terbaik untuk saya .
saya akan menjalankan 
EXAM ! bukan pembedahan . hahaahahah .. :3 

"semangat terus untuk berjuang demi cita-cita diinginkan" 

"jangan mudah berputus asa , 
usaha dengan yang terbaik , 
asalkan usaha lebih gigih , 
untuk mencapaikan cita-cita 
diinginkan . . " 

" tapi ? dengan niat ? KERANA ALLAH " 


Thank !