" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Selamat Bercuti ^^
Saturday, February 14, 2015 | 12:37 PM | 0Comment

Assalamualaikum semua :) jom mengupadete di waktu cuti 1 minggu :D aku suka aku suka . haha . .
Alhamdulilah berkesempatan nak update ni sekian lama tak update *yelahtu*  terasa bosan kalau cikgu bagi homework banyak2 . mcm mana nak masuk otak kalau gini ?? huhu  .. exam nak dekat . .hmm . aku belum ready sebenarnya nak exam . tau tak ? aku nak focus betul2 semua matapelajaran . ni tak .2bulan belajar terus exam . .kalau soalan bulat-bulat tak apa . ni punya soalan "KBAT" ehh.. aku pening tgok semua nih . .sabar je lah . .huhu . apa boleh buat sebagai pelajar kan2? ? hahaha

Kalau berkesempatan malam ni atau esok atau hari isnin kot la . bnyk betul tangguh hari ni . . aku akan singgah dan followback org yang hantar chatbox & komen yg dulu2 . 
minta maaf sesangat ye . saya bukan sombong :'( saya busy .. kalau ade ape2 contact or sembang dekat 

:::
Facebook : Nurul Afiqah (pyqahh)
Twitter : Nurul Afiqah
Ask.fm : Nurul Afiqah

Okeyh . tu je :D kalau ade apa2 le :D nak sembang ngan saya pown xpe :) sy sudi layan ^^ 

Ikhlas ,