" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Semoga Kekal Untuk Selama-lamanya ....
Friday, February 27, 2015 | 8:11 PM | 0Comment

Assalamualaikum semua :) aku datang nak membuat entry seterusnya .. ^^
Tinggal beberapa hari lagi nak exam , waaduhhh . aku rasa .. exam nak start mesti banyak masalah doohhhh .. 

iaitu 

  • homework diberi awal sebelum cuti 1 minggu . .ngee
  • exam aku sekarang dalam fikiran 50% untuk exam . 
  • 50% lagi merana , tak tau nak buat apa -_- 
  • org semua 86% dah ready nak exam aku ?? uhhh 
  • mama bebel . kalau aku tak lulus . dia rampas hak saya .. 
  • omg ! huhuhu saboo je la :3
  • aku buat semua main-main tak ingat nak exam . aishh 
  • apa semua nihhhh ? 
  • pening aku fikir semua .. 
  • dahhhhhh2 ... 


walaupun stress punya pasal , aku bawa kawan lepak .. buang tension konon . bawa selfiee .. bahhhaaaaa.. mereka ikut je kehendak aku . 
Thank kawan , aku tahu banyak menyusahkan korang. thanks banyak-banyak tau . tolong sokong aku dri belakang .. 

Oiiii . lari tajukk .. -....- 

Mama kata 
" kalau nak lepak dekat sekolah , jangan keluar pergi lain , duduk tetap je dekat kantin or pondok , kalau waktu dah lewat balik rumah ." 

tu mama pesan ? 
aku ikut , walaupun aku pernah pergi lepak dekat stesen bas dengan geng lain . tpi aku ralat sikit lah bila bercampur dengan lelaki , 
bernasih baik aku kata dekat kawan 

" Sorry u all , aku terpaksa balik , takut mama marah " 
mereka tahan aku supaya aku tak balik , 
ada sebab aku nak balik cepat sangat2 . 
sebab aku tak bersemuka dengan EX- aku , 
Alhamdulilah , mereka lepaskan aku :)) hewheww ..

Aku share sikit pic selfie kami yahhh .. 
tak suka pic tu , aku relakan .. 
jangan tengok ^^ :D 
kalau suka komen yah .:P 
Sebelum share tu , aku share sedikit lagu nih . 
best ! aku suka 2 .. :)) 

                                     Dengarkan ! :) 



budak 2 nih , berjanji baju . tpi ? aku mana ? tetiba hilang di tengah -_- , pengawal gate pun ikut selfie dekat belakang tu -_- 

tyme2 cikgu farid nampak kami -_- cepat2 tekan . haha .gini la muka dia . -_- 

temenung sahaja aku kat situ , tak ingat bangku tu akan patah :3 hahahaha

letih lepas hias kelas , saat marah nihhh ,, 


makkkkkk , apa semua ini ? hahaha.. 

orang semua tak nampak gigi . aku senyum nampak gigi "iklan gigi" 

nasibb .. budak lelaki tak tengok kami selfieee ! -_- 

Diorang suruh edit semua pic nih . tapi ? aku kasihan dengan kawan aku sorang :'( aku tak ketepikan rakan2 lama aku , aku bukan jenis nak ketepikan kawan lama bila dah jumpa kawan baru . itu bukan aku .. 
tapi ? 
banyak yang mengatakan kami 2 ni dah putus kawan .. 
kalau kami 2 dah putus kawan kenapa masih bersama ? 
itu pandangan diorang.. 
Harap2 sampai ke jannah persahabatan kami . 
itu yang aku nak .. 



Aku pernah kata kat diorang 
" tahun ni dah banyak gambar selfie kita , tahun depan ? kot2 aku dah tak ada , aku tak dapat rasakan korang akan gembira bila aku takda .. " 
dan mereka cakap 
" lah , jangan cakap macam ni , usaha tau ,, aku harap kita masih sama-sama , tak akan lupa semuanya ,, " 
aku jawab 
" aku tahu , tapi ? aku tak buat semua orang kawan yang pernah aku kenali , sunyi , sedih ,apa semua lah , selepas kehilangan aku nanti , aku tak nak macam tu ,, biar aku happykan korang sebelum aku tak ada " 
mereka pun jawab lagi 
" Afiqah , jangan cakap hal nihhh .. " 
aku pun buat senyumm . 
aku tahu mereka tak kehilangan aku , walaupun gaduh2 macam mana pun , kami tetap sama .. :)) 


Untuk Qamarina a.k.a Qama tiuttt ,, 

aku tak akan tinggalkan kau, walaupun kau bukan macam kawan aku dulu memang rapat dengan aku , tapi bila masuk form 1 hingga form 2 . kita dah rapat . . macam adik-beradik , gaduh pun kita . masih tetap sama macam kawan aku , form3 kita masih bersama-sama , walaupun banyak kata yang mengatakan kita dah berputus sahabat . aku tak nak . aku tak suka orang cakap kita 2 macam ni . aku nak sama2 dengan kau , bila2 masa , :) aku tak nak kehilangan kawan macam kau , aku tahu , kita pun , dari sekolah rendah hingga sekarang kita masih rapat. mulut2 yang tak dapat ditutup , mengata kita , tapi aku akan kata. " kami tak akan putus , walaupun apa2 terjadi dekat kau , sama jugak macam kawan2 lain " 
aku nak aku dulu pergi , sebelum kamu orang ,, 

Thank ! semoga persahabatan kekal ,, terima kasih semua :)) 


Ikhlas ,