" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Takkan pernah lari dari melakukan kesilapan | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





17. Ogos ? Bila akan tiba ? ( 1 )
Wednesday, March 18, 2015 | 9:28 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM .. 


Begitu banyak dugaan yang aku tempuhi, 
Aku kuat demi semua , 

Patah tumbuh hilang berganti , 
kalau hilang untuk selamanya , 
Ia tak akan diganti :) 

Hilang tanpa diduga ,
Ia hanya mimpi semata-mata . 
Mainan tidur -.- 

Susah betul aku nak fikir sekarang -.- macam orang tak waras  dah aku . haha-..- btw , aku terkejut sebab akk Afifah bagitahu aku 

"Adik , kenapa semenjak ni adik selalu minta maaf ? kenapa ? " 

aku pun dah blurr . 

"Ada kepelikkan ke kak ? " 

beberapa minit kemudian 

"Ya, ada kepelikkan -.- " 

aku balas -.- 

" Ouh , tak ada apa-apa kak :)) 


Btw , aku nak sentuh sikit or banyak tentang tajuk atas ? haha -.- setiap hari aku fikir 

"Adakah aku sempat nak meraikan nya ? "
"mungkin untuk kali terakhir ? " 
"apakah hadiah misteri yang aku dapat ? " 

Haha .. memang melucukan -.- sebab aku pun terfikir . Hadiah misteri apa ya , kalau orang nak bagi -.- haha .. aku hanya ada  3 je -.- 

1 Handphone :*
2 Piano ^^
3 Kasut -.- 

Bagi aku , handphone -.- lebih bagus , sebab boleh on9 , on wechat, on whatssap , Instagram macam2 la . aku pun teringin nak on wechat balik -.- aku pun teringin nak on IG balik . dulu terer . bila dah rosak hingga kini -.- laptop peneman aku . haha -.- 

Piano ? -.- 
Aduhhh , ni aku suka . kalau kat sini ada kelas piano , aiehhh , setiap hari aku belajar . .dapat gredd .-.- haha memang minta penampar kahkah ! kalau aku dapat gred aku boleh ajar budak2 main piano -.- haha . jadi GURU tidak berlesen .. haha . eyh! guru ada lesen ke ? haha -.- .. 

Kasut -.- 
aku pun berfikir -.- kalau kasut sekolah ? aduhh , memang berlambak siot , kasut kini macam tidak berkualiti langsung , tak smpai berapa bulan dah rosak ,.sakit hati aku tengok -.- aku tak nak kasut sekolah sebenarnya . ada lagi kasut yang aku kagum macam orang sakai tau ? hah , tyme tu sepupu datang rumah , ciss! cantik kasut dia -.-


Macam ni lah kasut sepupu perempuan aku . ciss! ahah 
Aku sendiri yang sakai . hahaha .. cantikk .ngee -.- 

Kalau ada tanya , apahal dengan tajuk ni -.- 
tolong rujuk Bio aku ok . haha .. 

Suprise birthday ! ^^ 
Teringin sesangat :( 
Untuk kali terakhir , arhkk .. -.- 
Aku ingin handphone jahh . 
aku tak nak macam2 -.- 
asalkan benda tu je ade kat tangan aku -.- 
haha .. :3 

Apahal aku cerita kat sini -.- 
macam orang lain nak bagi -.- 
haha .~

Aku tak nak mcam dulu , 
tyme 17.08 tu pun berlaku macam-macam . 
aku tak nak :( 
Kalau sehari sebelum 17.08 tak pa 
ni . . terus 17.08 :(( 

Tak cayeee! hah ! 
Tak mungkin ku ulangi .. 

P/s : Part ini ada sambungan , macam cerita la .. -.- tapi ? aku draft hingga 17.08 . aku update 16.08 
mungkin aku tak busy sangat kot ? :) InsyaAllah , doa2kan kesihatan saya , :) moga pulih disedia kala :)) 

-Thank You- 
- Happy Holiday - 
- 3 hari lagi tinggal - 
^_^