" F l o w e r "

NRLAQH STORY

Hai Welcome Here


SPM 2017 | Teacher to be | Tak lari melakukan dosa | Insan biasa | Emeil : nurulafiqah1708@gmail.com





Kau yang aku kenali
Wednesday, March 25, 2015 | 2:33 PM | 0Comment

ASSALAMUALAIKUM ~ 


Setiap perkenalan mesti adanya cerita , 
setiap cerita mesti ada kalanya sedih , 
gembira .. 

Bila kita terlalu mengenalnya 
mungkin itu sebagai tanda "SAHABAT"
Bila ia selalu rapat dengan kita . 
tanya itu ini , 
kita jawab 

Bila kita dah terpisah , 
mungkin kita akan merinduinya
Biar ia telah berlalu 
demi masa hadapannya ! 


Hello! Welcome again :) Alhamdulilah, sihat kembali walaupun sakit aku dapat tahan , aku nak kuat .. aku tak nak lemah depan kawan-kawan . aku tahu aku ni kuat sangat pendam pelbagai masalah aku lalui , sampaikan mereka memujuk kenapa aku terlalu pendamkan perasaan . walaupun ada kawan disekeliling ^^ 

Ok! weeewwww . terlunas juga rasa aku nak kenal budak "crush" aku . puii! ~ haha .. aku tahu dia tu cute -.- ha'ah lama dah aku perasan . kahkah ..-_- aku buat bio pasal dia lagi best :P 

Nama Penuh : Muhammad Hakimi Bin Julib
Umur : 15 tahun 
Tarikh lahir : 24 April 2000 
Asal : Johor 
Menetap : Mukah , Sarawak 
Status : Single dia kata tapi nak tackle budak perempuan dari kelantan -.- 
Warna kesukaan : mungkin merah kot -.- 

Budak ni , dulu pendek je . sekarang dah panjang =) gile tak hensemm haha 
kerja aku dan kawan minta 6ber dia ^_^ wow ~ dia bagi dohhh ~ best kalau dapat kawan macam ni . sudi bagi haha . kali pertama aku dan kawan aku minta 6ber kawan dalam kelas ..hahaha .. 

Dia nak tackel budak perempuan tu -.- hebat betul budak ni -.- harap2 kau tak balik Johor ye budakk ! nanti rindu kauu ! kahkah . kalau kau baca apa yang aku buat ni -.- jangan perasan sangat ye ! haha . aku suka2 buat ni -.- sebab aku minat kau :P kahkah . sembunyikan semua -.-. . ulalala~~ 


P/S : Kimi ooo Kimi , aku minta  maaf post dalam ni -.- aku minat kau . kahkah ~ jadi kawan pun dah cukup kan ? :) thank bagi 6ber ya ~ ^_^